    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Date: Sat, 18 Feb 2012 18:25:47 +0100

    W dniu 18.02.2012 17:53, Liwiusz pisze:

    > Nieraz trzeba zapłacić więcej, niż suma abonamentów do końca. Co w tym
    > dziwnego?

    Hmm. Może to, że żądanie takich opłat jest ... nie fair?

    Z jednej strony można powiedzieć czytaj, co podpisujesz, a jak nie
    czytasz to się później k... nie dziw.
    Z drugiej strony jednak język jakim napisane są takie umowy jest dla
    wielu zwykłych ludzi mało zrozumiały (zdania wielokrotnie złożone długie
    na pół strony, odwołania do różnych paragrafów itd.), więc raczej rzadko
    zagłębiają się w ich treść.