eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej › Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
  • Data: 2012-02-18 17:00:46
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 18 Feb 2012, Czeslawek wrote:

    > W dniu 2012-02-18 16:51, m4rkiz pisze:
    >>> Moim zdaniem logiczne byłoby, gdyby klient zapłacił za DOTYCHCZASOWY
    >>> czas korzystania z usługi tak, jakby zawarł umowę na czas
    >>> nieokreślony, czyli musiałby zwrócić różnicę między opłatą regularną,
    >>> a opłatą ulgową, za dotychczasowy okres korzystania z usługi, ALE
    >>> wygląda na to, że tak nie jest.
    >>
    >> czemu?
    >> przeciez nie bral nieokreslonego tylko usluge w promocyjnych cenach, za
    >> to swiadczona przez 2 lata
    >>
    >> wiec skasowanie od niego mniej niz przynioslby zysku przez dwa lata jest
    >> zupelnie bez sensu i sie tepsie nijak nie oplaca
    >
    > Myślę, że autor wątku powinien przeszperać rejestr klauzul niedozwolonych
    > w poszukiwaniu zapisów określających wysokość kar za przedterminowe zerwanie
    > umowy.

    Myślisz że coś znajdzie, czego operator nie uwzględnił?
    Uzasadnienie:
    - usługa bez promocji: 400 zł za instalację, opłata miesięczna 45 zł
    - usługa z promocją: 0 zł za instalację, opłata miesięczna 15 zł
    w pierwszej części okresu i 45 zł w drugiej części.

    Jest oczywiste, że "poniesiony koszt umowy" zrywanej w 2 miesiącu
    to nie jest 30zł, operator wtopił ZARÓWNO opłatę instalacyjną
    jak i spodziewany zysk przyszły, który był powodem udzielenia
    promocji.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1