eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej › Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
  • Data: 2012-02-19 00:59:10
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >>>>> Moim zdaniem logiczne byłoby, gdyby klient zapłacił za DOTYCHCZASOWY
    >>>>> czas korzystania z usługi tak, jakby zawarł umowę na czas
    >>>>> nieokreślony, czyli musiałby zwrócić różnicę między opłatą regularną,
    >>>>> a opłatą ulgową, za dotychczasowy okres korzystania z usługi, ALE
    >>>>> wygląda na to, że tak nie jest.
    >>>>
    >>>> czemu?
    >>>> przeciez nie bral nieokreslonego tylko usluge w promocyjnych cenach, za
    >>>> to swiadczona przez 2 lata
    >>>>
    >>>> wiec skasowanie od niego mniej niz przynioslby zysku przez dwa lata
    >>>> jest
    >>>> zupelnie bez sensu i sie tepsie nijak nie oplaca
    >>>
    >>> Myślę, że autor wątku powinien przeszperać rejestr klauzul
    >>> niedozwolonych
    >>> w poszukiwaniu zapisów określających wysokość kar za przedterminowe
    >>> zerwanie umowy.
    >>
    >> Myślisz że coś znajdzie, czego operator nie uwzględnił?
    >> Uzasadnienie:
    >> - usługa bez promocji: 400 zł za instalację, opłata miesięczna 45 zł
    >> - usługa z promocją: 0 zł za instalację, opłata miesięczna 15 zł
    >> w pierwszej części okresu i 45 zł w drugiej części.
    >>
    >> Jest oczywiste, że "poniesiony koszt umowy" zrywanej w 2 miesiącu
    >> to nie jest 30zł, operator wtopił ZARÓWNO opłatę instalacyjną
    >> jak i spodziewany zysk przyszły, który był powodem udzielenia
    >> promocji.
    >
    > Masz racje odnośnie strony prawnej, ale oczywiste, to dla mnie wcale nie
    > jest. Oczywistym dla mnie jest konieczność zapłaty opłaty aktywacyjnej.

    To jak masz rabat na instalacji tylko. Netia tak robi. Tylko nie ściąga a po
    2-ch latach anuluje.

    > Oczywistym jest również konieczność wyrównania kosztów wliczonych w ten
    > dwuletni okres umowy, jeśli jakieś poniesiono. Ale z jakiego powodu
    > miałbym pokrywać koszt utrzmania usługi przez 24 miesiące, skoro korzystam
    > z niej tylko przez 2?

    Jaki koszt utrzymania ? Płacisz za te 24 miesiące tak, jak się umówiliście.
    Jedyny kłopot, że możesz nie mieć alternatywy bo wszystkim usługodawcom
    odpowiada uzależnienie klienta a Ty potrzebujesz na krócej.

    > Przecież ten abonament 45 zł, to nie jest w całości zysk operatora. Są
    > jakieś opłaty zależne od ilości abonentów - tak podejrzewam.

    Ale Ty się nie przejmuj sprawami usługodawcy. On usługę daje i tego należy
    od niego wymagać. Nie ma, że kabel ukradli. To jego problem a nie klienta.
    Jakby Tobie pieniądze ukradli albo byś wyjechał nieoczekiwanie to by Cię nie
    zwolniło. Nie wywiązał się to trudno. Żadne tam zwracanie 1/30 abonamentu za
    dzień. Normalne odszkodowanie za straty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1