  • Data: 2012-02-18 22:17:23
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy telekomunikacyjnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślisz że coś znajdzie, czego operator nie uwzględnił?
    > Uzasadnienie:
    > - usługa bez promocji: 400 zł za instalację, opłata miesięczna 45 zł
    > - usługa z promocją: 0 zł za instalację, opłata miesięczna 15 zł
    > w pierwszej części okresu i 45 zł w drugiej części.
    >
    > Jest oczywiste, że "poniesiony koszt umowy" zrywanej w 2 miesiącu
    > to nie jest 30zł, operator wtopił ZARÓWNO opłatę instalacyjną
    > jak i spodziewany zysk przyszły, który był powodem udzielenia
    > promocji.

    Masz racje odnośnie strony prawnej, ale oczywiste, to dla mnie wcale nie
    jest. Oczywistym dla mnie jest konieczność zapłaty opłaty aktywacyjnej.
    Oczywistym jest również konieczność wyrównania kosztów wliczonych w ten
    dwuletni okres umowy, jeśli jakieś poniesiono. Ale z jakiego powodu miałbym
    pokrywać koszt utrzmania usługi przez 24 miesiące, skoro korzystam z niej
    tylko przez 2? Przecież ten abonament 45 zł, to nie jest w całości zysk
    operatora. Są jakieś opłaty zależne od ilości abonentów - tak podejrzewam.