  • 1. Data: 2004-09-18 08:52:40
    Temat: Temida
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Ta laska ktora jest niewidoma to bodajze Temida ?? Gdzie moge taka laske
    kupic ?? No taka mala zeby postawic na biurko ?? Moze jakis sklep w
    internecie ??

  • 2. Data: 2004-09-18 08:59:45
    Temat: Re: Temida
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Ta laska ktora jest niewidoma to bodajze Temida ?? Gdzie moge
    taka laske
    > kupic ??

    Niestety nie wiem gdzie można kupić
    Ale co do ślepoty to zaryzykuję pogląd że nie jest to wcale oczywiste
    czy Temida jest niewidoma.
    Ma po prostu przepaskę na oczach ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-18 11:25:38
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Kaktus:
    > Ta laska ktora jest niewidoma to bodajze Temida ?? Gdzie moge taka laske
    > kupic ?? No taka mala zeby postawic na biurko ?? Moze jakis sklep w
    > internecie ??
    Kup sobie lepiej gumiana Murzynke. Temidy nie bzykniesz.
    Pozdr. Dulek

  • 4. Data: 2004-09-18 11:37:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Kup sobie lepiej gumiana Murzynke. Temidy nie bzykniesz.

    Taka z niej niewydymka ??
    A moze uda mu sie bzyknac, zadowoli boginie i bedzie mial takie chody, ze
    hoho :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 5. Data: 2004-09-18 11:41:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Kup sobie lepiej gumiana Murzynke. Temidy nie bzykniesz.

    Poza tym nie takie Temidy juz bzykano (chociazby Pani prokurator z Warszawy
    na balu w Pruszkowie), ze o sedziach nie wspomne :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2004-09-18 13:18:30
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Widze ze sie was zarty trzymaja hehe ale ja potrzebuje i to juz !
    Znalazlem jedna ale 1200 zeta chca na allegro to za duzo ja chce taka
    mala stojaca na biurko i to od zaraz zna ktos jakis adres www ??

  • 7. Data: 2004-09-18 18:14:01
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Gumiana? Znaczy sie z Gumna? Bo cos mi sie ze stodola
    zaczyna kojarzyc :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2004-09-20 11:49:59
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Kaktus" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ta laska ktora jest niewidoma to bodajze Temida ?? Gdzie moge taka laske
    > kupic ?? No taka mala zeby postawic na biurko ?? Moze jakis sklep w
    > internecie ??

    Jeśli jesteś/bywasz z Wawy to widziałem w sklepie na stacji metra Ratusz
    pzdr

  • 9. Data: 2004-09-20 13:25:23
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Kielce Katowice Krakow Radom tylko te miasta wchodza w gre !