  • 1. Data: 2004-09-17 22:03:05
    Temat: wykup mieszkania
    Od: "Roman" <r...@n...pl>

    Czy to prawda że po 22 września tracą moc decyzje dot. warunków sprzedaży
    lokali mieszkalnych przez gminę na rzecz zamieszkujących je lokatorów.
    Podobno wchodzi w życie jakaś ustawa i sprzedaż mieszkań zostanie wstrzymana
    na długi czas, a warunki wykupu będą o wiele gorsze.
    Dzisiaj pani w urzędzie powiedziała mi że jak nie wpłacę pieniędzy i nie
    załatwię aktu notarialnego przed tą datą to będzie to już niemożliwe pomimo
    tego że termin załatwienia tej sprawy mam na piśmie do 8 października.
    Podobno ma być też tak że jeśli ja teraz nie skorzystam z prawa do
    pierwokupu to ktokolwiek inny będzie mógł kupić mieszkanie które zajmuję.

    Proszę o pilne wyjaśnienie tych kwestii.

    Dzieki
    Roman