  • Data: 2004-05-10 14:57:38
    Temat: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poilkj napisał:
    > I w tym momencie cena za połączenie zależałaby od miejsca pobytu
    > delikwenta, a dokładnie od stawek tego drugiego operatora.
    > W zależności od tego, czy byłbym w Idei, Erze czy Plusie raz zapłaciłbyś
    > więcej a raz mniej.
    > To się nie da.
    > A wyobraź sobie, że jestem w Japonii. Kto płaci za połączenie? Wg twojej
    > teorii to ty. No to powodzenia.

    Po pierwsze - mówiłeś o zagranicy, więc trzymajmy się zagranicy,
    bo dzwonienia na krajowe GSMy nie są liczone podwójnie.

    Jeżeli dzwonie ze stacjonarnego do Ciebie w Japonii to kto płaci?
    Oczywiście, że ja, Ciebie to nie obchodzi.
    Czy może być tak w GSMach? Może - i tak nawet jest!
    Jeżeli zadzwonię do Ciebie z GSM na Twój japoński numer to, kto płaci?
    Oczywiście, że ja, Ciebie to nie obchodzi.

    Dlaczego więc nagle problemem jest jak jest konieczność roamingu?
    Pytanie retoryczne, rzecz jasna :)

    I nie mów, że musi znać koszty połączeń, bo osoba, do której dzwonią
    ich nie zna - nawet może nie zauważyć w jaką sieć wpadł - a MUSI je ponieść.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info