  • Data: 2004-08-12 23:00:39
    Temat: Re: Teleexpress
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cfgquh$7f0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przed chwila ogladalem TVN 24 i wypowiadal sie rzecznik prasowy Sadu
    > Okregowego w Kielcach. Powiedzial ze dziwi sie dlaczego Policjanci nie
    > weszli a dopiero potem nie postarali sie o wlasciwe pozwolenie, a tak to
    > stali biedni cala noc pod klatka :)

    Być może oczekiwano pod blokiem z przyczyn taktycznych, a jedynie
    uzasadniono brakiem nakazu. A być może dowodzący akcją uznał, że nie
    zachodzą przesłanki do trybu art. 220§3. No w końcu przecież gość musiał
    kiedyś wyjść. W ostateczności może tak naprawdę nie było pewności, ze on
    jest w tym mieszkaniu, a jedynie przypuszczano, że może być.

    Ponadto zacytowany przez Ciebie fragment wypowiedzi pozostaje w sprzeczności
    z wypowiedzią poprzednią. Tam była mowa o tym, że stali, bo sąd odmówił
    nakazu. Z tego wynika, że sąd nie odmówił, tylko go nie proszono o zgodę.
    Może poczekajmy, jak to ktoś rzetelnie wytłumaczy.
    Bo jeśli sąd odmówił wydania nakazu, to nie wiem, czy znalazł by się ktoś
    rozsądny, kto mimo odmowy poszedł by "na legitymację".