  • Data: 2004-08-15 08:41:22
    Temat: Re: Teleexpress
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Jak takie pismo trafi do prokuratury, to w 99 na 100 przypadków rozżalona
    > otrzyma wezwanie do stawienia się na Komendzie i złożenia zeznań. Nikt do
    > niej jeździć nie będzie raczej. Jeździ się na interwencje. Ale
    interwencje,
    > to zazwyczaj się składa u dyżurnego. On wówczas faktycznie wysyła załogę,
    > która sprawę tymczasowo prostuje. Ale i tak do wszczęcia będzie potrzebne
    > przesłuchanie pokrzywdzonej i przyjęcie zawiadomienia.

    To w Prokuraturze w mojej miejscowości panują inne zwyczaje. Podczas
    odbywanej tam praktyki, zawsze, gdy zawiadomienie (nawet anonimowe), gdy
    szef uznawał za wiarygodne, telefonicznie zlecał Policji sprawdzenie
    podanych okoliczność "podjedźcie, zobaczcie co się tam dzieje". Potem
    przyjeżdżali z notatką, czasami delikwentem. Może w innych regionach jest
    inna praktyka i ograniczają się do wzywania na przesłuchania. Tego to już
    nie wiem.

    ---
    Pzdr.