  • Data: 2004-08-13 16:08:19
    Temat: Re: Teleexpress
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cfh0pg$2mv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W pełni się zgadzam. Moja wypowiedź wynikała ze skrótu, gdy w trakcie
    > podejmowania czynności sprawdzających zachodzi konieczność przeprowadzenia
    > czynności w niezbędnym zakresie, to je się przeprowadza bez formalnego
    > wszczęcia postępowania. A podjęcie tej czynności jest faktycznym
    wszczęciem
    > postępowania, więc już nie można mówić o czynnościach sprawdzających.
    > Nie muszę czytać 307, wierz mi :-)

    A wierzę, wierzę. Przy czym jak się rozpocznie czynności sprawdzające, to
    znakiem tego sprawa z reguły nie jest pilna. Jeśli nawet nagle zajdzie
    konieczność wykonania tego, to wypisanie postanowienia o wszczęciu to już
    pestka.

    Przyznam, ze w praktyce przedstawiony przez Ciebie scenariusz jest bardzo
    rzadki. Choć oczywiście nie jest sprzeczny z prawem.