  • Data: 2004-08-16 04:57:54
    Temat: Re: Teleexpress
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" :

    > komisariatach, gdzie jest szczupła załoga i policjanci prowadzący
    > postępowania przygotowawcze równocześnie jeżdżą w patrolach. Ale to już
    > skutek braków kadrowych, a nie celowego działania

    Ja nie mogę zaprzeczyć temu, co osobiście widziałem.
    Nie znam się na techniczno-organizacyjnym działaniu Policji.
    Dotyczyło to miasta 50 -tys., Komendy, nie Komisariatu, całkiem nie małego.
    Sprawdzenie okoliczności podawanych w zawiadomieniach zlecał osobiście Szef
    Prokuratury policjantom z prewencji. Czyli jakość te piony, jak napisałeś,
    współdziałały. Zresztą podobna sytuacja dotyczyła sądu, gdzie, jak wiem,
    sędziowie zlecali w trakcie rozprawy dowiezienie świadka na rozprawę przez
    Policję. Zarządzali krótką przerwę i po pewnym czasie niepokorny świadek
    przyjeżdżał z patrolem.

    ---
    Pzdr.