  • 11. Data: 2004-12-12 13:25:59
    Temat: Re: Tekst o wydanie uzasadnienia wyroku
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 21:55:41 +0100, stern <s...@p...net.pl> napisał:

    > A.D. sob 11. grudnia 2004 14:12 Peter nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    > lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > nieladnie,
    >
    > przeczytaj przepis:
    > wnosze o:
    > 1) sporzadzenie uzasadnienia
    > 2) doreczenie wyroku z uzasadnieniem
    >
    > formalizm jest wazny - formalizmem wygrywa sie procesy,
    > stan faktyczny bada sie na koncu :)

    Eeee... nie nalezu udawać mądrzerjszego od sądu bo sąd może aechcieć
    udowodnić, ze to nieprawda.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 12. Data: 2004-12-12 20:42:10
    Od: "yonetta" <y...@o...pl>

    proponuje dokładnie przeczytać komentowaną wypowiedź
    pozdr.

  • 13. Data: 2004-12-12 22:50:38
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik poreba napisał(a) w wiadomości

    > Jeżeli czegoś nie udowodniono: to o czym my mówimy?
    > O "potencjalnych możliwościach"?

    Prawdę mówiąc ustalając alimenty bierze się pod uwagę nie to ile ktoś zarabia,
    ale to ile jest w stanie zarobić. A więc właśnie potencjalne możliwości.

    Ja raczej skupił bym się na usprawiedliwionych potrzebach małoletniego. Czy 800
    zł na małe (skoro student) dziecko to nie przesada?

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-12-13 10:23:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    > proponuje dokładnie przeczytać komentowaną wypowiedź
    > pozdr.
    Proponuję spróbować jeszcze raz, może bardziej zgodnie z netykietą.
    Tak, żeby Twojej odpowiedzi nie trzeba było się doszukiwać,
    bo ukryto ja skutecznie, gdzieś nad wrotką.

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2004-12-13 10:23:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Johnson" <j...@a...pl.nospam> popełnił 12 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cpihv0$dkq$1@news.onet.pl:

    > Prawdę mówiąc ustalając alimenty bierze się pod uwagę nie to ile ktoś
    > zarabia, ale to ile jest w stanie zarobić. A więc właśnie potencjalne
    > możliwości.
    A nie ogólną sytuację materialną? No i gdzie ""? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2004-12-13 12:00:59
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik poreba napisał(a) w wiadomości

    > A nie ogólną sytuację materialną? No i gdzie ""? ;)

    " jest u ciebie na klawiaturze obok entera, jak nie wiesz gdzie.
    A precyzyjnie to kup sobie kodeks i przeczytaj art. 135 krio.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2004-12-13 13:28:47
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Johnson" <j...@a...pl.nospam> popełnił 13 gru 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:cpk08t$fi6$1@news.onet.pl:

    > " jest u ciebie na klawiaturze obok entera,
    Pudło, ["] mam obok [Return] a [Enter] siedzi sobie grzecznie
    tylko na numerycznej - i [Tab] też imię nosi ;)
    UserAgent niekoniecznie na _aktualnie używany_ OS wskazuje.

    > A precyzyjnie to kup sobie kodeks i przeczytaj art. 135 krio.
    A jak już kupię, to czy znajdę tam - obok *zarobkowych i majątkowych
    możliwości* - możliwości potencjalne?

    Już się przestraszyłem, że w kodeksach dawniej stanowionych też znajdę
    "czasopisma oraz inne rośliny" obok "masła maślanego", "potencjalnych
    możliwości", "najmniejsze linie oporu" itp.
    Ale w krio jest jak powinno być.

    BTW dlaczego nie interpretujesz "możliwości majątkowych" jako "majątku jaki
    MOŻE mieć" zobowiązany - a "możliwości zarobkowe" tak? (...MOŻE...)

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2004-12-13 16:07:26
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik poreba napisał(a) w wiadomości

    > A jak już kupię, to czy znajdę tam - obok *zarobkowych i majątkowych
    > możliwości* - możliwości potencjalne?

    Nie udawaj, ze nie wiesz o czym mówię.

> [...]
    > "czasopisma oraz inne rośliny" obok "masła maślanego", "potencjalnych
    > możliwości", "najmniejsze linie oporu" itp.

    Napisz to po polsku, bo nie rozumiem o co ci chodzi. Nie uważam by nie był
    możliwy (prawidłowy) zwrot możliwości potencjalne.

    > BTW dlaczego nie interpretujesz "możliwości majątkowych" jako "majątku jaki
    > MOŻE mieć" zobowiązany - a "możliwości zarobkowe" tak? (...MOŻE...)

    Możliwości majątkowe też bierze sie pod uwagę potencjalne, czyli takie dochody z
    majątku, które można uzyskać przy starannym zarządzie majątkiem. Napisałem
    gdzieś inaczej?

    --
    JOHNSON :)

  • 19. Data: 2004-12-13 18:14:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Johnson" <j...@a...pl.nospam> popełnił 13 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cpkemt$shu$1@news.onet.pl:

    > Nie udawaj, ze nie wiesz o czym mówię.
    ... toż ja cały czas o:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=47568
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33369
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33368

    > Możliwości majątkowe też bierze sie pod uwagę potencjalne, czyli takie
    > dochody z majątku, które można uzyskać przy starannym zarządzie
    > majątkiem. Napisałem gdzieś inaczej?
    A czy ja twierdze, że napisałeś inaczej?
    Ale jeszcze napisz czy zarobki ocenia się:
    "hydraulik w DC zarobić może i Xzł - niech zobowiązany się przeprowadzi
    i tyle zarabia - da rade"
    czy potencjalnie ("przy starannym zarządzie") przy należytym wywiazywaniu
    się z obowiązków, bez kar, potrąceń, unikania zatrudnienia, itp.
    - ja tylko pytam. Czepialem "pm".

    --
    pozdro
    poreba