  • 11. Data: 2020-01-26 16:59:59
    Temat: Re: Tęczowy aktywista B. Staszewski dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT": Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Zostało zacytowane (w tym wątku)?

    > _Prowokacja_ byłaby jeszcze szersza/"lepsza"?
    >
    > Sens i "sens prowokacji" _trochę_ wspólnego mają.

    Tak jak mowiłem - masz inne standardy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 12. Data: 2020-01-26 17:00:58
    Temat: Re: Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT" [W jakich konkretnie miejscowościach?]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 16:03, Uncle Pete pisze:

    > A oświadczenie Bartka Staszewskiego o tym, że akcja dotyczyła gmin,
    > które podjęły uchwały anty-LGBT - to za mało? I jaki sens miałoby
    > przykręcanie tabliczek w innych gminach?

    to Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy według was homosiów to
    homofobiczne gminy z powodu jakiejś uchwały ?:))))))))))))))))

  • 13. Data: 2020-01-26 17:20:21
    Temat: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu swoich
    > niczym nie popartych rzygów.
    > [...]

    Ty spodziewasz się racjonalnych podejrzeń w przypadku absurdalnej
    prowokacji? Gwiazdki z nieba też się spodziewasz?

    IMHO "Staszewski und GW+" postawili na _perfidną_ grę niepowiedzeniami,
    na to że sporo ludzi "czyta po nagłówkach". Z takimi ludźmi niby należy
    grać na wyższym poziomie niż ono sami grają?

    Równaj do Gazety Wyborczej! Równaj w dół! :-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-01-26 18:37:54
    Temat: Re: Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT"
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne miejscowości
    > według was tęczaków ?:)))))))))))))

    Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

  • 15. Data: 2020-01-26 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ty spodziewasz się racjonalnych podejrzeń w przypadku absurdalnej
    > prowokacji? Gwiazdki z nieba też się spodziewasz?

    Na czym polega absurdalnosc prowokacji?
    Jedyna absurdalna rzecz to twoje niczym nie poparte insynuacje.

    > IMHO "Staszewski und GW+" postawili na _perfidną_ grę
    > niepowiedzeniami, na to że sporo ludzi "czyta po nagłówkach". Z
    > takimi ludźmi niby należy grać na wyższym poziomie niż ono sami
    > grają?

    Na czym polegaja te niedopowiedzenia?
    Co jest w nagłówku a czego nei ma w tresci w tym przypadku?
    Sam przyznajesz ze gowno wiesz, przyczepiłes sie bez sprawdzenia
    informacji a teraz innych o brak profesjonalizmu oskarzasz?

    > Równaj do Gazety Wyborczej! Równaj w dół! :-)

    Mozesz sobie rownac gdzie chcesz i do kogo chcesz.
    Tylko nie oczekuj ze inni beda kwiatkami nazywali to co tak naprawde jest
    gĂłwnem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 16. Data: 2020-01-26 19:27:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

    Bez zacytowania DOKŁADNIE o co tych uchwałach tobie chodzie? Z pewnością nie.
    W postępowaniu prawnym ciężar przeprowadzenia dowodu spoczywa na oskarżycielu.
    pl.soc.prawo to nie pl.soc.polityka, tu "bo tak w GW to opisali" to nie _dowód_.

    No chyba że ty wprowadzasz "japońskie standardy": Według ichniej
    minister Gosan co zwiał z Japonii może tam wrócić i udowodnić przed
    sądem swoją niewinność [ za podcastem BBC ].
    Całkiem możliwe że nie to miała na myśli "co jej wyszło" :-)

    Tolerancja: Ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2020-01-26 19:29:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 18:37, Uncle Pete pisze:

    > Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

    podaj treść tych uchwał, ja mam swój rozum, ty masz swój, porównamy
    nasze rozumy zboczku:)

  • 18. Data: 2020-01-26 20:20:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Całkiem możliwe że nie to miała na myśli "co jej wyszło" :-)
    >
    > Tolerancja: Ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

    Wy w PiSie i jego przybudówkach macie wyjątkowe predyspozycje do
    wykręcania kota ogonem. Masz tu na przykład stanowisko Rady Miasta
    Puławy:
    https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stan
    owisko__w_spr._LGBT.pdf
    Sam sobie zacytuj, że tam nie ma żadnej homofobii.

  • 19. Data: 2020-01-26 20:22:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-01-26 19:29, u2 wrote:

    > podaj treść tych uchwał, ja mam swój rozum, ty masz swój, porównamy
    > nasze rozumy zboczku:)

    Proszę, na przykład stanowisko Rady Miasta Puławy:
    https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stan
    owisko__w_spr._LGBT.pdf

    Wasz poziom, towarzysze, jest naprawdę żenujący.

  • 20. Data: 2020-01-26 20:33:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stan
    owisko__w_spr._LGBT.pdf
    > Sam sobie zacytuj, że tam nie ma żadnej homofobii.

    "Jak prawnik" to sobie wyczytam/nie doczytam co mi "jako stronie" pasuje.
    Po za tym mi nie zależy by zostać przez ciebie przekonanym kosztem
    mojego czasu. To zupełnie nie po kapitalistycznemu, komuchu jeden :-)

    Tobie własnej inteligencji brakuje na SKONKRETYZOWANIE zarzutów że
    musisz żebrać o inteligencje oponenta w dyskusji? Udaje współczucie.

    --
    A. Filip