    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 17 Jun 2019 16:53:05 +0200

    W dniu 17.06.2019 o 16:36, A. Filip pisze:

    > Jaka odpowiedzialność im grozi za "diagnozę która się nie sprawdzi"?

    Na pewno nie karna. Zastanawiam się nad odpowiedzialnością cywilną za
    złą opinię, ale chyba nie. Wychodzi na to, ze żadna, ale może ktoś mądry
    podsunie jakiś pomysł.

    Można by pozastanawiać się nad 233§4 kk. No i teraz będą dywagacje, od
    której chwili taka opinia jest fałszywa. Ja wiem, ze jak napiszę, że
    dany przedmiot nie jest bronią, a będzie, to opinia jest fałszywa. Ale
    na opiniach psychiatria jest dość złożoną nauką.