  • 1. Data: 2006-05-19 15:12:09
    Temat: Taksa notarialna - pytanie
    Od: "CD" <c...@w...pl>

    Witam
    Mam do przepisania notarialnie własnośc mieszkania otrzymanego w
    spadku.Podatek zapłaciłem w wysokości prawie 6000, wartość
    mieszkania to 48 000.Na jaką wysoką taksę muszę się przygotować ?
    Wiem że dla Was to banalne, ale ja sie w tym kompletnie nie łapię.

    Darek

  • 2. Data: 2006-05-22 18:34:10
    Temat: Re: Taksa notarialna - pytanie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 19 May 2006 08:12:09 -0700, CD napisał(a):

> [...]
    > mieszkania to 48 000.Na jaką wysoką taksę muszę się przygotować ?
    > Wiem że dla Was to banalne, ale ja sie w tym kompletnie nie łapię.

    jest akt prawny o maksymalnych taksach notarialnych i tam zapewne
    znajdziesz odp. na swój problem. Jest www Krajowej Rady Notarialnej
    http://www.notariusze.pl/ i na pewno tu coś znajdziesz.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl