  • Data: 2002-05-30 20:26:02
    Temat: Re: Tak sobie siedzę i myślę... (ceny w TPSA)
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał:

    > W 2001 nałozył karę za tę praktykę, która jednak została cofnięta
    > ze wzgledów proceduralnych (brawo prawnicy z UOKiK).

    Jakaś dziwna powtórka była ostatnio.

    > Praktyka monopolistyczna jedank jest !

    Podobnie jak ostatnio. Sąd nie unieważnił decyzji URT wyakzującej
    sfałszowanie danych przez TPSA a jedynie uznał, że nałożenie kary nie ma
    dostatecznego oparcia prawnego. Nikt nie cofnął decyzji uznającej
    kłamstwo TPSA, zatem sprawę można jak najbardziej ciągnąć dalej.

    Rico.
    w...@p...pl