  • Data: 2002-06-06 21:49:35
    Temat: Re: Tak sobie siedzę i myślę... (ceny w TPSA)
    Od: "Franek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adkbl8$1dh$2@news.tpi.pl...
    > wydają

    > musi
    > kto
    >
    > Chodzi o rozmowy międzymiastowe (m/m).

    Wiem, tylko się zakręciłem... A tak poza tym chodziło mi o odp. na pytania:
    Jaka jest średnia UE (kto ma to liczyć i jak)?
    O ile procent ceny w Polsce są wyższe niż w UE?
    Czy aby utrzymać wskaźnik przewyższenia na poziomie < 40% ktoś gwarantuje
    dofinansowanie, jeśli takie są koszty?

    Jak tego jednoznacznie się nie rozwiąże rozprawa nad tym nie ma sensu moim
    zdaniem.