  • Data: 2023-11-12 00:16:05
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jest więcej powodów. Policjantom liczy się czas służby od wyjazdu do
    > przyjazdu. Jakbyś wysłał policjantów i ich trzymał przez kilka dni, to
    > im będzie się liczył czas pracy, a przecież muszą coś zjeść, muszą się
    > wyspać. Są przepisy o możliwej długości służby i przerwach. Musisz
    > wypłacić delegacje. Wbrew pozorom to nie jest takie proste. Dlatego
    > łatwiej dowieźć i wycofać. Problemem jest to, ze nikt nie myśli o
    > logistyce. Nie wystarczy policjantowi dać równoważnik za posiłek. Jak są
    > w mieście, to na przerwie kupią choćby HOT-DOGa. Ale jak ich rozwiniesz
> [...]

    To jest faktycznie skandal, bo wydawałoby się logistyka powinna być tą
    częścią dobrze zoragnizowaną przy tak specjalnych korpo jakimi są służby
    mundurowe. Jak kuleje tak podstawowa rzecz jak zapewnienie ludziom
    jedzenia, odpoczynku, warunków w których mogliby się ogrzać, to jak
    wygląda cała reszta tej logistyki? I jestem święcie przekonany, że
    problem dowozowy jest też tego częścią. MZ powinni być zakwaterowani na
    miejscu (jeśli jakieś większe czasowo odległości) i mieć za to płacone,
    o zaopatrzeniu nie wspominając.

    --
    Marcin