  • Data: 2023-11-13 11:45:50
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2023 o 11:03, J.F pisze:
    > W wojsku jakos jest, ale inne przeciez nie potrzebują.
    > Trzeba powiedziec z wyprzedzeniem, to zabiorą sobie kanapki,
    > a dietę przytulą ?

    Ta dieta nie jest tak duża, by było co przytulać. Teraz, to faktycznie
    choć kupisz za to coś w FastFood. Jeszcze nie dawno to było bodaj 1,60
    zł i naprawdę nie chciało mi się szukać tej listy, co to się w nią
    wpisuje żądanie. Natomiast nie o to chodzi.

    Jesteście typowymi "komputerowcami". Postój sobie na 0°C kilka godzin, a
    docenisz rolę ciepłej kawy, czy jakiejś podłej nawet zupy. Czasem od
    tego kubka grzeje się po prostu ręce. A bywa zimniej. Dość często u nas
    mamy poszukiwania osób zaginionych. Tu są góry. Czasem kilka godzin
    dymasz po krzakach szukając kogoś. Tu nie ma FastFood. Termos z kawą
    daje nieocenione usługi.
    --
    (~) Robert Tomasik