  • Data: 2018-09-27 13:44:02
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    ~~~~~~~~~~~~~~WĘŻYKIEM~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    >i cała dyskusja, to przysłowiowe
    > "dłubanie w głównie".

    > Pomijając adwokatów, to prokurator obecnie zwalnia większość świadków z
    > tajemnicy. Lekarzy, doradców podatkowych, firmy telekomunikacyjne.
    > Adwokaci są akurat wyjątkiem.

    Lepiej niech tego pislamiści nie ruszają.
    Bo skończy się tym, że zamiast zająć się rozwiązaniem sprawy, to
    prokurator przesłucha sobie podejrzanego i jego adwokata, którego zwolni
    z tajemnicy. Po co się męczyć i przepracowywać, nie?

    > No i ja z takim zażaleniem, to spotkałem się może kilka razy na tysiące
    > wydanych postanowień.

    To ile jest w końcu tych postanowień?
    Tysiące postanowień na "góra kilka w całej Polsce" (jak napisałeś wyżej,
    domyślam się, że kilka rocznie?)...?

    Optymistycznie:
    powiedzmy spotkałeś 1000 postanowień/9 (kilka) rocznie = 111 lat

    Dość długo byłeś (jesteś) czynny zawodowo...

    Pozdrawiam
    Piotr