  • Data: 2018-09-27 17:25:40
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5bac99c6$0$485$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 27-09-18 o 00:54, Kviat pisze:

    >Tu nic zabawnego w tym nie ma. Czasem policjant wzywając Jana
    >KOWALSKIEGO nie m zielonego pojęcia, ze KOWALSKI nie dość, że jest
    >adwokatem, to jeszcze udzielał podejrzanemu porady w sprawie, w
    >której
    >jest prowadzone postępowanie.

    >Przyspieszy i to o znacznie. Obecnie to wygląda tak, że policjant
    >pisze
    >wniosek do prokuratora i wysyła - z aktami. Prokurator zapoznaje się
    >wnioskiem i aktami i po stwierdzeniu, że jest zasadny pisze swój
    >wniosek
    >do sądu - wysyła to z aktami.

    Czekaj czekaj - a nie jest to tak, ze sledztwo, przynajmniej
    formalnie, prowadzi prokurator ?

    Szczegolnie, ze jak sam piszesz - policjant wzywa Kowalskiego i nie ma
    pojecia kim Kowalski jest ... to czemu go wezwal ?

    > :):)

    >Bo Ty jesteś inny :-) Zacznijmy od ustalenia, ile takich postanowień
    >się
    >w skali kraju wydaje - albo ile takich wniosków składa. Bo moim
    >zdaniem
    >to może być góra kilka w całej Polsce i cała dyskusja, to
    >przysłowiowe
    >"dłubanie w głównie".

    I o to moze chodzic - ze teraz sady odrzucaja, a ziobrokator nie
    bedzie odrzucal :-)

    J.