  • Data: 2018-09-27 10:58:12
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-09-18 o 06:32, Shrek pisze:

    > Zabawny jesteś - dzwonisz i pytasz "przepraszam pana, czy chce mnie pan
    > przypadkiem zrobić w chuja? Ależ skąd. A to dobrze"

    Normalni nie podejrzewają każdego, że "chce ich zrobić w chuja", tylko
    dzwonią by poinformować, że z jakiegoś powodu wymagane jest zwolnienie z
    tej tajemnicy. teoretycznie oczywiście raz na jakiś czas trafia się
    uporczywiec, albo niedoinformowany, co zamiast zadzwonić, to przyjdzie i
    zezna do protokołu, że to, co chce powiedzieć, to jest objęte tajemnicą
    jakąś tam. Kończy się przesłuchanie. Występuje o zwolnienie z tajemnicy
    i ponownie go przesłuchuje. Ja tu akurat niczego szczególnego nie widzę.
    Jak prowadzący wie, że konieczne jest zwolnienie, to występuje o nie
    przed wezwaniem świadka.