  • Data: 2018-09-27 11:11:59
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalni nie podejrzewają każdego, że "chce ich zrobić w chuja", tylko
    > dzwonią by poinformować, że z jakiegoś powodu wymagane jest zwolnienie z
    > tej tajemnicy.

    nie każdego, tylko właśnie zdolnych inaczej i ja się ze Shrekiem tu
    zgodzę, jest narzędzie, które można wykorzystać niewłaściwie, to tak
    zostanie wykorzystane...
    A jak fachowo zachowują się organy władzy mieliśmy nie raz przykłady, a
    tu kolejny:
    https://pl-pl.facebook.com/notes/pa%C5%84stwo-w-pa%C
    5%84stwie/bandyci-w-kapciach/2169985546405902/

    teoretycznie oczywiście raz na jakiś czas trafia się
    > uporczywiec, albo niedoinformowany, co zamiast zadzwonić, to przyjdzie i
    > zezna do protokołu, że to, co chce powiedzieć, to jest objęte tajemnicą
    > jakąś tam. Kończy się przesłuchanie. Występuje o zwolnienie z tajemnicy
    > i ponownie go przesłuchuje. Ja tu akurat niczego szczególnego nie widzę.
    > Jak prowadzący wie, że konieczne jest zwolnienie, to występuje o nie
    > przed wezwaniem świadka.

    To niech wystąpi do sądu i tyle. Z doświadczenia wiem, że jeśli ktos
    chce za bardzo coś uprościć, to tworzy tylko kłopoty, bo jak ktos mądry
    powiedział (niektórzy przypisują to Einsteinowi) "Everything should be
    made as simple as possible, but no simpler". Moim zdaniem tu jest już to
    "simpler"

    --
    http://zrzeda.pl