  • 51. Data: 2004-05-06 15:16:33
    Temat: Re: TVP i...
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Ale zaraz... skoro sa platne to jak maja byc udostepnione za darmo?
    : Wtedy chyba przestaly by byc platne :)
    :
    poniewaz licencja jadra na ktorym sa oparte tego wymaga.

    : P.S.
    : Chyba ze placimy tylko za pomoc techniczna or sth...

    dokladnie tak , dostajesz sporo oprogramowania, ktore oni rowniez(rz)
    tworza
    i ktore nie jest udosteponiane od tak dla wszystkich,
    masz to zreszta napisane przy pierwszym uruchomieniu mandrake'a (albo i nie,
    juz sam nie wiem :) w kazdym razie gdzies to wyczytalem).

    P.

  • 52. Data: 2004-05-06 18:20:38
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    Khemm... jak cos piszesz to przemysl sprawe.
    Standardy o ktorych mowisz... mp3 - jakos nie widze zeby jedna tylko firma
    produkowala wszystkie mp3.
    Kazdy moze zaczac produkowac telefon komurkowy.

    Do windowsa nie mozna sie zblizyc bo od razu zostaniesz zaatakowany
    prawnikami - patrz lindows :D

  • 53. Data: 2004-05-06 19:38:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Dla osob ktore nie wiedza co to LINUX :

    http://assembler.g5.pl/linux/linux1.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux2.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux3.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux4.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux5.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux6.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux7.jpg
    http://assembler.g5.pl/linux/linux8.jpg

    az slinka cieknie...

    P.

  • 54. Data: 2004-05-06 19:44:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    A WSZYSTKO TO

    B O C I E B I E K O C H A M !!! :))

    za 0 zl

    ftp://sunsite.icm.edu.pl

    To jest dystrybucja AUROX (REDHAT nieco przerabiany przez Polakow)
    Motyw XP srodowisko KDE
    mozna pobrac z www.kde-look.org

    pozdrawiam.

    P.

    Ps.
    Linux nie gryzie ..

  • 55. Data: 2004-05-07 09:55:59
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Leszek" <l...@i...pl> wrote :

    > A po co się męczyć jeśli XP-ek Cie wyręczy ?
    > Nie mam z nim zadnych problemów. Używanie linuxa to na dzisiaj
    > płynięcie pod prąd.

    maaaa, juz mialem sie drzec ze troll, ale widze ze to tylko jakis debilny
    crosspost :/

    > Samochód, telefon lub mikrofalówkę też sam robisz? Komputer dla mnie
    > to narzędzie a nie cel.Ma działać, tzn. robić to co każę i
    > potrzebuję bez potrzeby "znania się".

    powtorz to sobie jak ci sie komputer bedzie uruchamial-resetowal po
    susserku

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 56. Data: 2004-05-07 10:36:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> niebacznie popelnil

    > I nie jestem przekonany czy zupełnie słusznie się czepia.
    > Dziennikarz to dziennikarz, a nie omnibus
    Może zatem pisać bzdury prawnicze ("w Polsce mordercy są bezkarni
    bo powiedzą że działali w obronie własnej i sądy są bezsilne"
    - tak na przykład)?

    > Nie, to złe porównanie. Standard to standard.
    Porównanie jest dobre. Ty piszesz o oprogramowaniu (b.popularnym)
    jednego producenta - ja o papierze i usługach.

    > Jest np. standard MP3
    A co to jest standard mp3? O MPEG Layer-2,3 itd. słyszałem
    ale o mp3 nie, możesz coś bliżej?

    > Pod Linuxa powstał przecież Janosik, który wykorzystuje ten sam
    > standard co Płatnik o ile się nie mylę.
    Ale nie powstał dzięki podaniu standardu do publicznej wiadomości
    przez instytucje _publiczne_ tylko drogą RE! -ok. tylko protokol

    > Przecież stworzenie każdej wersji to są konkretne koszty,
    > a jak się stworzy precedens, to inni będą się domagać
    > podobnych przywilejów.
    Przywileje czy prawa?
    Jeżeli o PPłatnika mówisz, AFAIK _nikt_ nie domagał się wersji
    na inne systemy. Domagano się podania standardów, dzięki czemu każdy,
    kto chciał i potrafił, mógł sobie sam napisać wersję PPłatnika
    umożliwiającą generowanie dokumentów akceptowanych przez ZUS

    --
    pozdro
    poreba

  • 57. Data: 2004-05-07 13:59:38
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .80...
    > powtorz to sobie jak ci sie komputer bedzie uruchamial-resetowal po
    > susserku
    No na firmowym laptopie Win 2k zawsze robi co mu karzę, problem w tym że
    często robi to to co mu nie karzę (siakieś wyjątki krytyczne, zwisy etc.).

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]

  • 58. Data: 2004-05-07 23:01:00
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    w piatek w tvp1 kolo 24 podano ze wszystkie komputery (wszystkie) sa
    zagrozone wirusem sasser i wirusami ogulnie :D
    Program biznes informacje badajze :D cool :D

    Kocham tvp!
    Pozdrawiam.
    Piotr.

    ps. Ide odwirusowac moje sgi...

  • 59. Data: 2004-05-12 06:46:35
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .80...

    > powtorz to sobie jak ci sie komputer bedzie uruchamial-resetowal po
    > susserku

    Od tego jest firewall i program antywirusowy.
    Zresztą naprawa jest szybsza niż grzebanie się w linuksie (czyt. wyważanie
    otwartych drzwi).

    Pozdr
    Leszek

  • 60. Data: 2004-05-12 09:03:57
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Leszek 12 maja 2004, 08:46:35, szrajbnął:
    > Od tego jest firewall i program antywirusowy.
    > Zresztą naprawa jest szybsza niż grzebanie się w linuksie (czyt. wyważanie
    > otwartych drzwi).

    Wywazanie drzwi...blah... a co powiesz na o wiele szybsze dzialanie
    gier dedykowanych pod Linuxa niz ich odpowiednikow napisanych pod
    Windowsa?

    P.S.
    Pewno nie umie zainstalowac pingwina... ;)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl