  • 41. Data: 2004-05-05 23:28:15
    Temat: Re: TVP i...
    Od: g...@s...tpi.pl

    mosi <m...@o...pl> wrote:

    > Biorąc pod uwagę misyjność TVP społeczność linuksowa ma prawo się tego
    > domagać,

    I BSDyści.

    Jak ja lubię fanatyków...

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 42. Data: 2004-05-06 08:17:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > co za kupujcie? !
    : > nie wprowadzaj ludzi w blad :)
    :
    : W tej chwili na Allegro w kolejce po najnowszą mandarynkę ustawiło się
    ponad
    : 60 osób. Po jakimś czasie takiej reklamy w TV ta kolejka zapewne by się co
    : najmniej zdziesięciokrotniła.
    :

    ftp://sunside.icm.edu.pl (jezeli adrseu nie pomylilem), login anonymous
    wszystkie dystrybucje free.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2004-05-06 08:18:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Sa platne dystrybucje Linuxa :)
    :
    :
    sa ale korzystja z tego samego jadra i musza byc rowniez udostepnione za
    darmo.

    P.

  • 44. Data: 2004-05-06 09:37:59
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    > I BSDyści.
    >
    > Jak ja lubię fanatyków...

    Fanatycy w pozytywnym znaczeniu tego słowa np tacy jak DK z linunews.pl
    mogą się bardziej przysłużyć społeczności linuksowej niż tolerancyjne cioty.

  • 45. Data: 2004-05-06 09:53:13
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

> [...]
    > : najmniej zdziesięciokrotniła.
    > :
    >
    > ftp://sunside.icm.edu.pl  (jezeli adrseu nie pomylilem), login anonymous

    http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.html
    'Free software' is a matter of liberty, not price. You should think of 'free'
    as in 'free speech,' not as in 'free beer'

    Trochę to zagmatwane, trudno np zrozumieć, że firma Mandrake inwestuje w
    wyprodukowanie dystrybucji a ktoś sobie ją bierze z magazynu za friko i robi
    niezły interes na Allegro.

  • 46. Data: 2004-05-06 10:43:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
[...]

    ze strony mandrake normalnie mozesz bezplatnie pobrac, Ty placisz za pomoc
    techniczna + wpsierasz ich w rozwoju tej dystrybucji.
    Po za tym otrzymujesz komercyjne (ich ) oprogramowanie npod linuksa.

    P.

    Chamstwo to jest www.openoffice.com.pl

    wypowiadaja sie w taki sposob jak by to oni to zrobili (w mailach, kiedys do
    nich pisalem bo az sie zagotowalem kiedy zobaczylem wersje EDU za 220 zl)

    Wieszac sie takich powinno.

  • 47. Data: 2004-05-06 11:02:44
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> niebacznie popelnil

    > Ale powody takiego a nie innego ujęcia wirusowego tematu mogą
    > być różne. Niewiedza [...], skrótowość tematu [...] ignorancja itd.
    ^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^
    A czego niby się czepia autor wątku?

    > Raczej standard. Liczb i statystyk wypływających z faktów nikt
    > nie sponsoruje.

    Popierasz zatem pomysł aby wnioski,podania itp.
    petenci _zobowiązani_ byli składać w urzędach
    na papierze producenta dominującego na rynku?
    A telefony w instytucjach państwowych odbierane _tylko_
    jeżeli wywołanie będzie z sieci dominujęcego operatora?

    --
    pozdro
    poreba

  • 48. Data: 2004-05-06 11:39:49
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr 'judash' Kostrzewa" <hawat@_CUT_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.05.05.18.51.04.187312@_CUT_wp.pl...

    > Kiedy w linuxie jest cos "nie do przejscia w normalny sposob" to odpalam
    > emacs i przerabiam jakis kod wg potrzeby.

    A po co się męczyć jeśli XP-ek Cie wyręczy ?
    Nie mam z nim zadnych problemów. Używanie linuxa to na dzisiaj płynięcie pod
    prąd.

    > Co mnie przeraza? Lenistwo. Olbrzymie lenistwo i brak inwencji. Ludzie
    > kochaja rozwiazania podane pod nos i brak im przyslowiowej ikry by zrobic
    > cos samemu.

    Samochód, telefon lub mikrofalówkę też sam robisz? Komputer dla mnie to
    narzędzie a nie cel.Ma działać, tzn. robić to co każę i potrzebuję bez
    potrzeby "znania się".

    > Swiat sie zmienia, lecz u nas jak zawsze...

    Ile procent komputerów w Niemczech (czyli "w świecie") pracuje pod linuksem?
    Zakładam, że 90% domowych komputerów działa na sofcie Microsoftu.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 49. Data: 2004-05-06 13:47:43
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Przemyslaw 6 maja 2004, 10:18:56, szrajbnął:
    > : Sa platne dystrybucje Linuxa :)
    > sa ale korzystja z tego samego jadra i musza byc rowniez udostepnione za
    > darmo.

    Ale zaraz... skoro sa platne to jak maja byc udostepnione za darmo?
    Wtedy chyba przestaly by byc platne :)

    P.S.
    Chyba ze placimy tylko za pomoc techniczna or sth...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 50. Data: 2004-05-06 14:36:35
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    poreba wyskrobał(a):
    > A czego niby się czepia autor wątku?

    I nie jestem przekonany czy zupełnie słusznie się czepia. Dziennikarz to
    dziennikarz, a nie omnibus z paletą kilkunastu fakultetów m.in. z
    informatyki, medycyny, prawa czy socjologii.

> [...]
    > A telefony w instytucjach państwowych odbierane _tylko_
    > jeżeli wywołanie będzie z sieci dominujęcego operatora?

    Nie, to złe porównanie. Standard to standard. Jest np. standard MP3, który
    jest akceptowany przez systemy Windows, Linux, Mac, PalmOS, urządzenia
    przenośne, stacjonarne itd. Wszyscy operatorzy telefoniczni świadczą usługi
    w tym samym standardzie, więc problemu nie ma. Kartki A4, niezależnie od
    producenta, charakteryzują się porównywalnymi parametrami technicznymi.

    Pod Linuxa powstał przecież Janosik, który wykorzystuje ten sam standard co
    Płatnik o ile się nie mylę. Bezsensem jest tworzenie wielu rozwiązań, bo np.
    ktoś chce tak a nie inaczej - to tylko generuje koszty. Demokracja i zdrowy
    rozsądek podpowiadają, żeby wybierać takie rozwiązania, które akceptuje
    większość, w tym wypadku jeszcze do tego przytłaczająca. Przecież stworzenie
    każdej wersji to są konkretne koszty, a jak się stworzy precedens, to inni
    będą się domagać podobnych przywilejów. I tak, obok wersji dla Linuxa,
    powstanie wersja dla Win 3.11 (bo np. 1,4% komputerów w PL ma ten system),
    wersja dla DOS 6.22, Mac, PalmOS i Bóg wie jeszcze czego. I potem weź bądź
    tu mądry człowieku i to wszystko zintegruj w jeden system informatyczny,
    żeby nie było problemów. A jak ja chcę złożyć deklarację posługując się
    alfabetem Morse'a, to skarbówa zatrudni biegłego deszyfratora? W końcu
    powinna, bo inaczej będzie to nieuzasadniona dyskryminacja mniejszości
    przecież!

    --
    Bartek Gliniecki