  • 11. Data: 2004-11-18 22:38:07
    Temat: Re: TVN W11
    Od: "Pisior \(sympatyk PiS\)" <m...@w...pl>

    profesjonaliści ;>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshnwczppmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 12. Data: 2004-11-18 23:09:33
    Od: p...@o...pl

    Detektyw realizowany jest jak dokument, czyli praktycznie 100% materialu jest
    taka jaka byla na prawde...
    W W-11 jest tyle bledow, ze hej!
    Podstawa, to w ktorej policji na swiecie, nie mowiac o polskiej, te same osoby
    przesluchuja a nastepnie ciagana "ogon" za przesluchanym swiadkiem?
    W realu realizowane jest to w taki sposob, ze jedni przesluchuja a inni sledza..
    . A w sprawach - duzych, realizowanych w duzych miastach, obserwacje prowadzi
    kilku policjantow w kilku samochodach.
    A ci co przesluchli siedza w komendzie...

  • 13. Data: 2004-11-19 10:29:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    prowadzi
    > kilku policjantow w kilku samochodach.
    > A ci co przesluchli siedza w komendzie...

    a kamery to niby same za nimi lataja? :)

    P.

  • 14. Data: 2004-11-19 15:53:38
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Michał C. - student" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trudnych i zawilych spraw w ciagu jednego, dwoch dni. Prosze o
    > informacje na trapiace mnie pytanie . Pozdrawiam
    wydawało mi się kiedyś, że przemkęło onegdaj w napisach końcowych:
    zbieżność nazwisk i faktów (czy przebiegu zdarzeń) niezamierzona - czyuli
    fabuła.
    może pomyliłem z jakimś innym programem..
    p.
    W.

  • 15. Data: 2004-11-19 16:43:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    :
    > zbieżność nazwisk i faktów (czy przebiegu zdarzeń) niezamierzona -
    czyuli
    > fabuła.
    > może pomyliłem z jakimś innym programem..
    > p.

    zmieniona a nie niezamierzona, nie pal tego wiecej :)

    P.

  • 16. Data: 2004-11-19 19:42:23
    Od: "tk" <d...@w...pl>

    z tego co wiem , to ten serial jest na licencji niemieckiej i historie
    odtwarzane sa tez niemieckie

    pozdrawiam ,

  • 17. Data: 2004-11-20 10:53:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > z tego co wiem , to ten serial jest na licencji niemieckiej i historie
    > odtwarzane sa tez niemieckie

    a skad to WIesz?

    P.

  • 18. Data: 2004-11-20 11:42:54
    Od: "tk" <d...@w...pl>

    > a skad to WIesz?
    >
    > P.

    nie pamietam teraz dokladnie ,z gazety , internetu , albo telewizji ....

    pzodr,.

  • 19. Data: 2004-11-20 14:55:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie pamietam teraz dokladnie ,z gazety , internetu , albo telewizji ....

    uwazam ze wtedy bezsensu byloby zaslaniaanie tablic rejestracyjnych i
    czasami przechodniow.

    P.

  • 20. Data: 2004-11-20 15:32:16
    Od: Psychik <p...@N...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 15:55:07 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > uwazam ze wtedy bezsensu byloby zaslaniaanie tablic rejestracyjnych i
    > czasami przechodniow.

    a widzisz jak dziala? wzbudza zainteresowanie i stwarza przynajmniej
    pozory realizmu.
    dyskusja o niczym. serialik na licencji szkopskiej (tam jest K11) - jak
    wszystko co w TVNie - Milionerzy, Big Brother, Wyprawa Robinson, itd.
    wystarczy zobaczyc co bylo zagramanica jakis czas temu i napewno bedzie u
    nas za chwile...

    --
    Psychik