  • 21. Data: 2004-11-20 15:46:49
    Temat: Re: TVN W11
    Od: scream <s...@...pl>

    Przemek R. wrote:
    > uwazam ze wtedy bezsensu byloby zaslaniaanie tablic rejestracyjnych i
    > czasami przechodniow.

    to jest robione specjalnie, żeby stwarzać pozory realizmu całej sytuacji :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2004-11-21 09:25:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to jest robione specjalnie, żeby stwarzać pozory realizmu całej sytuacji
    :)

    no wlasnie, najbardziej zastanawialo mnie jak to jest ze polska policja
    tak skutecznie
    lapie ptrzestepcow :)

    P.

  • 23. Data: 2004-11-21 14:55:11
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > tak skutecznie
    > lapie ptrzestepcow :)
    >
    > P.

    ten serial niestety powinien byc przykladem dla naszej "szybkiej,
    skutecznej" polskiej policji.
    Polskie realia sa takie, ze przesluchanie swiadka, poszkodowanego trwa nawet
    1,5 miesiaca od
    zaistnialego zdarzenia, a jak dobrze wiemy, powinno byc to przeprowadzone
    jak najszybciej.
    Mam namysli wystepki, bo jedynie za co sie szybko zabiera nasza policja to
    morderstwa.

    A tak na zakonczenie podaje przyklad z Gdyni, dokladnie z Komisariatu na
    Wzg. Sw. Maksymiliana, obecny tam
    oficer dyzurny nie chcial podac numeru telefonu do Komendy w Gdansku,
    tlumaczac, ze on nie wie, ze mozna sobie
    zobaczyc do ksiazki telefonicznej itd.

    Ciekawe jak oni komunikuja sie z innymi posterunkami, czyzby sygnalami
    dymnymi... ??
    Ale co sie dziwic, skoro obywatelowi nie chca udzielic tak prostej
    informacji, to mamy od nich wymagac lapania
    przestepcow.

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2004-11-21 15:43:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Ale co sie dziwic, skoro obywatelowi nie chca udzielic tak prostej
    > informacji, to mamy od nich wymagac lapania

    heh, to mnie troche zdzwililo jak dzwonilem pod 112 (albo 997) z sopotu a
    poloczylem sie z gdynia :)
    Dopiero pozniej jak sie okazalo ze danej ulicy nie ma w gdyni przelaczono
    mnie do Sopotu.

    Ten woj dyzurny powinien Cie przelaczyc. Przeciez to moglo byc cos
    waznego. Nie chcialo mu sie pewnie.

    P.

  • 25. Data: 2004-11-21 20:52:22
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie do Sopotu.
    >
    > Ten woj dyzurny powinien Cie przelaczyc. Przeciez to moglo byc cos

    akurat to nie bylo telefonicznie, ale osobiscie :)