  • 1. Data: 2004-11-18 11:13:52
    Temat: Prawa świadka
    Od: "B." <b...@g...pl>

    Jakie prawa przysługuja świadkowi wezwanemu na przesłuchanie do WKP?? Dodam,
    że jest to pierwsze wezwanie i swidek nie wie w jakiej sprawie będzie
    przesłuchiwany.Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam
    B.

  • 2. Data: 2004-11-18 12:35:56
    Temat: Re: Prawa świadka
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > że jest to pierwsze wezwanie i swidek nie wie w jakiej sprawie będzie
    > przesłuchiwany.Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam

    -prawo do obowiazkowego stawienia sie na przesluchanie.
    -prawo do doprowadzenia go sila na przesluchanie jezeli pierwszego nie
    spelni
    -prawo do nie pamietania
    -prawo do zachowania godnosci (jak beda bluzgac, wmawiac Ci glupoty itp.
    proisz o przedtsawienie pytan na pismie
    Ty rowniez sie na pismie ustosunkujesz do tego)

    wiecej praw mi fdo glowy nie przychodzi :)

    P.

  • 3. Data: 2004-11-18 12:44:55
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > wiecej praw mi fdo glowy nie przychodzi :)

    jeszcze zwrot kosztów dojazdu jeśli wezwany pochodzi spoza miasta dokąd
    został wezwany :)

    pozdrawiam...

  • 4. Data: 2004-11-18 16:00:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:cni4vn$4mg$1@inews.gazeta.pl...

    > proisz o przedtsawienie pytan na pismie
    > Ty rowniez sie na pismie ustosunkujesz do tego)

    Czy naprawdę istnieje taka procedura?

    Alek

  • 5. Data: 2004-11-19 10:30:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy naprawdę istnieje taka procedura?

    jaka procedura, ktos Ci wklada slowa w usta, probuje Cie poinizyc, nie
    maja wtedy wyboru, ty nie odmawiasz zeznan ,
    informujesz ze zlozysz je pisemnie, koniec kropka.

    P.