  • 1. Data: 2004-11-18 11:38:05
    Temat: Stawiennictwo w sprawie spadkowej.
    Od: "Me@My" <n...@t...pl>

    Witam,
    na poczatku listopada odbyla sie sprawa spadkowa, na ktora bylem wezwany
    jako strona. Nie poszedlem na ta rozprawe, bo nie chce sie spotykac z
    pozostala czescia rodziny. W dniu dzisiejszym dostalem kolejne wezwanie w
    nowym terminie na ta sama sprawe. Nie chce tam isc. Co mam zrobic aby nie
    musiec uczestniczyc w tym postepowaniu i zeby Sad nie ukaral mnie za
    niestawianie sie na rozprawie.
    Moze wyslac do Sadu jakies oswiadczenie, ze niczego nie chce... Chyba, ze
    jest jakies inne rozwiazanie.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-11-18 11:49:15
    Temat: Re: Stawiennictwo w sprawie spadkowej.
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Me@My wrote:

    > Moze wyslac do Sadu jakies oswiadczenie, ze niczego nie chce... Chyba, ze
    > jest jakies inne rozwiazanie.

    To moze ustanow pelnomocnika?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-18 12:17:22
    Od: "Me@My" <n...@t...pl>

    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisal w
    wiadomosci news:cni2l0$o7r$5@nemesis.news.tpi.pl...

    > To moze ustanow pelnomocnika?
    >
    > --
    > Life is a beach and then you dive...
    >
    > Marcin
    Nie stac mnie, a poza tym ja nic od nich nie chce...
    Piotr

  • 4. Data: 2004-11-18 12:18:45
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Me@My pisze:

    > Uzytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisal
    > w wiadomosci news:cni2l0$o7r$5@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie stac mnie, a poza tym ja nic od nich nie chce...
    > Piotr

    Niestety "niechcenie" tez kosztuje...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-11-18 16:03:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Me@My napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > niestawianie sie na rozprawie.
    > Moze wyslac do Sadu jakies oswiadczenie, ze niczego nie chce... Chyba, ze

    Strony nie można ukarać pienieżne za niestawienctwo - przynamiej w postępowaniu
    spadkowym.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-11-18 20:05:39
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Me@My napisał:
> [...]
    > niestawianie sie na rozprawie.
    > Moze wyslac do Sadu jakies oswiadczenie, ze niczego nie chce... Chyba, ze

    kazdy uczestnik moze ale nie musi dbac o swoj interes w postepowaniu
    nie trzeba wiec sie stawiac
    wezwanie informuje o terminie posiedzenuia i tyle