  • 1. Data: 2004-11-18 13:08:05
    Temat: TVN W11
    Od: "Michał C. - student" <c...@g...pl>

    Witam, mam pytanie do grupowiczow. Otoz czasem klikajac miedzy
    programami telewizyjnymi przewinie sie kolejny z serii odcinek W11
    Wydział Śledczy. Moje pytanie brzmi czy te sprawy tam przedstawiane sa
    faktycznie wycinkiem z przeszlosci czy tylko wymyslem rezysera. Pomijam
    kwestie dyskutowania na temat gry "aktorow" i rozwiazywania bardzo
    trudnych i zawilych spraw w ciagu jednego, dwoch dni. Prosze o
    informacje na trapiace mnie pytanie . Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-18 13:13:37
    Temat: Re: TVN W11
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 14:08:05 +0100, Michał C. - student <c...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > trudnych i zawilych spraw w ciagu jednego, dwoch dni. Prosze o
    > informacje na trapiace mnie pytanie . Pozdrawiam

    powiem tak. Oni cholernie mało papieru zuzywają...

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-18 13:16:03
    Od: "Michał C. - student" <c...@g...pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > powiem tak. Oni cholernie mało papieru zuzywają...

    Chyba cholernie malo tasmy:)

  • 4. Data: 2004-11-18 13:21:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 14:16:03 +0100, Michał C. - student <c...@g...pl>
    napisał:

    > Chyba cholernie malo tasmy:)

    papieru. Jakoś nie widziałem, żeby pisali notatki urzędowe, protokoły
    przesłuchań itd.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-11-18 13:58:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > papieru. Jakoś nie widziałem, żeby pisali notatki urzędowe, protokoły
    > przesłuchań itd.

    Pewnie maja sekretarki :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2004-11-18 13:58:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > papieru. Jakoś nie widziałem, żeby pisali notatki urzędowe, protokoły
    > przesłuchań itd.

    No to zdecydowanie fałszywka, bo normalnie zgłoszenie nawet drobnego
    wykroczenia to minimum pół godzinki wypełniania protokołu ;-P

  • 7. Data: 2004-11-18 13:59:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > trudnych i zawilych spraw w ciagu jednego, dwoch dni. Prosze o
    > informacje na trapiace mnie pytanie . Pozdrawiam

    mi sie wydahje ze to na takiej samej zasadzie jak detektyw,
    z tym ze jest cos co mi nie pasuje.

    Zawsze pisza ze nazwiska osob pozostaly zmienione, a czasem sie uslyszy
    jak orzez radio padnie nazwisko czy policjant powie, wiec te kawalki
    pewnie sa nagrywane pozniej.

    P.

  • 8. Data: 2004-11-18 14:12:34
    Od: "Michał C. - student" <c...@g...pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    >
    > Zawsze pisza ze nazwiska osob pozostaly zmienione, a czasem sie uslyszy
    > jak orzez radio padnie nazwisko czy policjant powie, wiec te kawalki

    Wlasnie mnie dziwi zakonczenie kazdego odcinka, "nazwiska zostaly
    zmienione" po co robic ludziom wode z mozgu???

  • 9. Data: 2004-11-18 16:01:26
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Michał C. - student napisał(a) w wiadomości

    > Wlasnie mnie dziwi zakonczenie kazdego odcinka, "nazwiska zostaly
    > zmienione" po co robic ludziom wode z mozgu???

    Telewizja zawsze i wszedzie robi ludziom wodę z mózgu. To oczywiste.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-11-18 19:23:08
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik ""Michał C. - student"" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie brzmi czy te sprawy tam przedstawiane sa faktycznie wycinkiem z
    > przeszlosci czy tylko wymyslem rezysera.

    Ponoć to są zaadaptowane jakies niemieckie sprawy, gdzies tak czytalem,
    ale ilość podstawowych procedur jakie są łamane w każdym odcinku przeraża.

    marik