  • 21. Data: 2004-09-06 05:33:15
    Temat: Re: TPSA - dyskryminowanie klientów
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 16:39:34 +0200, WAM napisał(a):

    > ISO-8859-13 ?

    Przepraszam za kodowanie, nie wiem jak to sie stalo ;)
    --
    j...@i...pl
    Dura lex - sed lex

  • 22. Data: 2004-09-09 22:28:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Sep 2004, Jarosław Mężyk wrote:
    [...]
    >+ 3pln w nocy lub 6pln w dzień, uśredniłem do 4,5) czyli 50x więcej przy
    >+ transferze o połowę wolniejszym.
    >+ Sprawę IMHO rozwiązałby pakiet (dla tych, którzy nie mogą mieć Neo) 250h za
    >+ 59pln lub podobny.
    >+ Nie jest to niemożliwe, co więcej, nie wymaga inwestycji od TPSA...
    >+ Ale cały problem polega na tym, że IMHO duża część osób, korzystająca z
    >+ dostępu innego niż modemowy via TPSA, nie widzi problemu.

    To też.
    Ale do tego jest jeszcze jedna sprawa: zaraz pojawia się pytanie
    "dlaczego tylko oni dostają taniej" ;)
    Nie żartuję - wiesz że reakcja byłaby prawdopodobna... i zahaczająca
    o prawo właśnie ! Zdaje się że taki "duzy operator" to NIE MOŻE
    stosować różnych cen - MUSI zrobić tak, żeby "dopłacać" np. do utrzymania
    linii telefonicznych w miejscach gdzie sieć jest "rzadka" z zysków
    kasowanych tam gdzie jest ona "gęsta" - ale utrzymywać JEDNĄ cenę.
    Owszem, dobrze mi mówić (choć akurat nie mam neo :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2004-09-10 20:56:01
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 00:28:55 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > kasowanych tam gdzie jest ona "gęsta" - ale utrzymywać JEDNĄ cenę.
    > Owszem, dobrze mi mówić (choć akurat nie mam neo :))

    W sumie nie mogę się z Tobą zgodzić, gdyż już w tej chwili tpsa udostępnia
    usługę (pakiet 100h) _tylko_ dla tych, którzy nie mogą korzystać z neo ze
    względów technicznych. Niestety pakiet kosztuje 126 pln więc jest dwa razy
    droższy niż Neo 128. Nie jest więc MSZ żadną rekompensatą...

    Tak na marginesie tpsa wprowadzając limit 5GB wylała MZ dziecko z
    kąpielą...

    Pozdrawiam
    Jarosław Mężyk

    --