  • 1. Data: 2004-08-31 22:57:30
    Temat: duplikat :(
    Od: "marcin" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Znalazlem w internecie strone WWW ktora slowo w slowo przekopiowala sobie
    oferte mojej firmy z mojej strony internetowej i opublikowala ja na swojej
    stronie WWW jako ich wlasna oferte. Czuje sie pokrzywdzony i uwazam ze jest
    to nie fair, czy moje obawy znajduja odzwierciedlenie w polskim prawie?
    Jesli tak to czy jest ktos w stanie podac podstawe prawna?

    Z gory dziekuje,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-09-01 01:22:44
    Temat: Re: duplikat :(
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ch2voq$9mr$1@inews.gazeta.pl>, marcin wrote:
> [...]
    > to nie fair, czy moje obawy znajduja odzwierciedlenie w polskim prawie?

    Tak. Co więcej, znajdują również odzwierciedlenie w archiwum grupy,
    dostępnej np. via groups.google.com.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-09-01 09:21:41
    Od: "Marcin" <i...@W...gazeta.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):
    > Tak. Co więcej, znajdują również odzwierciedlenie w archiwum grupy,
    > dostępnej np. via groups.google.com.

    Nie jest prawda to co mowisz.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2004-09-01 09:25:46
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Nie jest prawda to co mowisz.

    Tu akurat masz racje. Bo nic nie powiedzial
    Ale prawdą jest to co napisal.

    ;-)

  • 5. Data: 2004-09-01 09:44:06
    Od: "Marcin" <i...@W...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <k...@o...pl> napisał(a):

    > Tu akurat masz racje. Bo nic nie powiedzial
    > Ale prawdą jest to co napisal.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, ze pisanie wyklucza mowienie w tym samym
    czasie?

    PS
    Czy moglby ktos odpowiedziec zgodnie z tematyka posta? :/

  • 6. Data: 2004-09-01 10:30:08
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/1/2004 12:57 AM, marcin wrote:

> [...]
    > to nie fair, czy moje obawy znajduja odzwierciedlenie w polskim prawie?
    > Jesli tak to czy jest ktos w stanie podac podstawe prawna?

    Zależy jaki jest charakter owego przekopiowania - czy chodzi o prawa
    autorskie do tekstu oferty, czy o czyn nieuczciwej konkurencji, czy o
    prawa autorskie do strony graficznej.
    W skrajnym przypadku może chodzić o wszystkie naraz.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-09-01 14:52:40
    Od: " Marcin" <i...@W...gazeta.pl>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > prawa autorskie do strony graficznej.
    > W skrajnym przypadku może chodzić o wszystkie naraz.

    Zostal przekopiowany tekst z opisem uslug. Calosc zawartosc merytoryczna
    strony zostala przekopiowana i umieszczona na stronie WWW innej firmy. :/