    From: "z...@g...com" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA, costam-inkaso, windykacja
    Date: Mon, 8 Jun 2009 11:48:38 -0700 (PDT)

    On 8 Cze, 17:32, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Musiałbyś mieć chociażby jakiś pośredni dowód, że złożyłeś reklamację.
    > Wtedy pójść z art. 106 ust.2 PT, jeżeli rzeczywiście nie dostałeś żadnej
    > odpowiedzi.

    Mam "wypis z monitora" uzyskany w telepunkcie, podbity i podpisany
    przez panią
    w telepunkcie - po dwóhc latach od złożenia reklamacji. Także mam
    pośredni
    dowód że reklamacja była.

    Natomiast przejrzałem jeszcze raz papiery (w tym aneks) ii chyba sam
    się pogrążyłem,
    bo nie zmieniłem aneksem adresu do korespondencji, więc mimo że jestem
    pewien że podpisując aneks powiedziałem że chcę wszystkie adresy
    zmienić
    na nowy, to nie mam tego na papierze. A zmyłką było to że sam aneks
    dotarł
    na nowy adres.

    > Wyrolowałeś się sam na papierach, a w zasadzie na ich braku.

    Zgadza się. Więc redukuję pytania do:

    - czy faktycznie faktury za kwiecień i maj 2006 są już przedawnione
    więc nie ma się co nimi zajmować?

    - czy jest jakas pułapka w rozmowach z cośtam-inkasem (czytałem kiedyś
    o uznaniu długu które przerywa przedawnienie, ale nie wiem jak to
    wygląda w praktyce - zakładam że nagrywają rozmowy)?

    - jakie są koszty sądowe i komornicze, gdybym zdecydował się na
    procesik
    i go przegrał?

    pozdr.