  • Data: 2009-06-09 08:59:39
    Temat: Re: TPSA, costam-inkaso, windykacja
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 10:46, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Teoretycznie mogą żądać - np. koszt znaczków pocztowych związanych ze
    > sprawą sądową itp, niemniej jednak to niuanse, nie przejmuj się.

    Ok, to fajnie :)

    >    Niech tutaj sobie wynajmą adwokata - za 60zł.

    Wg tego co napisali w pogróżkach mają już
    "renomowaną kancelarię prawniczą" która się buja za te 60zł :)

    >    To zawsze powód do kolejnego zarzutu - niewłaściwość sądu. Przy
    > okazji przedłuży postępowanie o kilka miesięcy.

    Ten zarzut powinienem podnieść od razu w pierszym piśmie
    w którym ustosunkuję się do pozwu?

    > Uwaga - poniższe jest nieetyczne! :)
    >
    > (...)

    "Uchybienie formalne" :)

    Myślisz że to pójdzie w trybie nakazowym, czy od razu rozprawa będzie?
    Innymi słowy czy na podstawie niepodpisanych faktur telekom. można
    "wejść"
    w tryb nakazowy?

    Dzięki wielkie!