  • Data: 2009-06-08 19:49:55
    Temat: Re: TPSA, costam-inkaso, windykacja
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 21:42, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Jaka reklamacja dotarła?

    Tfu, za szybko piszę.

    Aneks do umowy dotarł podpisany, bo był na nim nowy adres
    ( aczkolwiek adres korespondencyjny w umowie pozostał niezmieniony,
    więc ktoś się najwyraźniej pomylił przy wysyłce albo też na bazie
    aneksu
    zmienili co trzeba w bazie tylko że w tej chwili nie udowodnię tego,
    papiery są bezlitosne dla mnie )

    Odpowiedzi na reklamację - tak jak pisałem wczesniej - nie dostałem,
    być może wysłali ją na stary adres ale teraz to już się nie dowiem.

    pozdr.