  • Data: 2009-06-08 18:57:56
    Temat: Re: TPSA, costam-inkaso, windykacja
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast przejrzałem jeszcze raz papiery (w tym aneks) ii chyba sam
    > się pogrążyłem,
    > bo nie zmieniłem aneksem adresu do korespondencji, więc mimo że jestem
    > pewien że podpisując aneks powiedziałem że chcę wszystkie adresy
    > zmienić
    > na nowy, to nie mam tego na papierze. A zmyłką było to że sam aneks
    > dotarł
    > na nowy adres.

    Jeszcze jeden trop - rzut na taśmę.

    Reklamacja została złożona razem z rezygnacją z linii telefonicznej.
    Na reklamacji był mój nowy adres (i pewnie dlatego dotarła do mnie).
    Czy więc to że prawdopodobnie wysłali reklamację na adres
    korespondencyjny
    z rozwiązanej już umowy obciąża mnie czy ich - czy rozstrzygnie to sąd
    na podst. układu chmur i kursu wig 20?

    pozdr.