  • 1. Data: 2005-06-24 14:42:21
    Temat: TP zerwała umowę...
    Od: gollum <n...@u...pl>

    ... w trakcie 'toku reklamacyjnego'.
    sprawa ciagnie sie od roku, a tymczasem 23.06 dostalem pisemko, ze z
    dniem 20.06 rozwiazuja ze mna jednostronnie umowe z powodu zaleglosci.
    i dzis - 24.06 - linie faktycznie odlaczyli wraz ze wszystkimi
    dodatkowymi uslugami (m.in. dsl).
    jakie sa szanse wygrania z nimi w sadzie i co tak naprawde mi to da?
    ps. linia jest.. ekhm.. byla.. na firme

  • 2. Data: 2005-06-24 15:55:17
    Temat: Re: TP zerwała umowę...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    gollum napisał(a):
> [...]
    > dodatkowymi uslugami (m.in. dsl).
    > jakie sa szanse wygrania z nimi w sadzie i co tak naprawde mi to da?

    Wg polskiego prawa, reklamacja usług telekomunikacyjnych nie może
    ciągnąć się rok. Ktoś coś kręci.

    M.

  • 3. Data: 2005-06-27 09:59:43
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Wg polskiego prawa, reklamacja usług telekomunikacyjnych nie może
    > ciągnąć się rok. Ktoś coś kręci.

    To była przenośnia. Chodziło mi o to, że co miesiąc po każdej fakturze
    składam kolejne reklamacje... I później kolejne reklamacje na wynik
    reklamacji... i tak w kółko.. nie mam już do nich siły..

  • 4. Data: 2005-06-27 10:37:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    gollum <n...@u...pl> naskrobał/a w

    > To była przenośnia. Chodziło mi o to, że co miesiąc po każdej fakturze
    > składam kolejne reklamacje... I później kolejne reklamacje na wynik
    > reklamacji... i tak w kółko.. nie mam już do nich siły..

    To zrób coś takiego:

    1. Piszesz pismo o takiej mniej więcej treści:

    miejsce, data

    Wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

    Smeagol
    Mroczna Jaskinia
    Góry Mgliste
    Śródziemie
    nr telefonu z kierunkowym

    2. Zanosisz dwa egzemplarze do Telepunktu, tam ci jeden zabierają, drugi
    podbijają.
    3. Idziesz do konkurencji i tam podpisujesz nową umowę.

    Problemy z TP S.A. (jak i TP S.A.) znikają.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Don't take life too seriously, you won't get out alive.