  • 1. Data: 2005-06-24 12:14:49
    Temat: Wezwanie na prokurature
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Hej. Wlasnie wyszedl mi ciekawy problem...

    Od jakiegos miesiaca przychodza mi co chwile poleconym jakies
    papierki, z tego co kojarze to na pierwszym bylo cos, co mi
    zasugerowalo ze jest to wezwanie na prokurature.

    Tyle, ze przychodza mi na moje nazwisko, moj adres, ale nie
    moje imie -- przypadkowo mam takie imie, ze wszyscy mi je na
    upartego skracaja do zupelnie innego, i w sumie chyba malo
    kto wie ze ja sie calkiem inaczej nazywam. I wlasnie na to
    imie przychodza te swistki.

    Rownie przypadkowo, to imie do ktorego mnie skracaja to jest
    imie mojej kuzynki. Kuzynka mieszka we wroclawiu, a w ZG akurat
    tylko ja pod takim nazwiskiem figuruje w roznych ksiazkach
    i spisach, wiec czesto gesto skierowana do niej korespondencja
    trafiala do mnie. Tak ze juz sie przyzwyczailam....

    Dlatego tez do dzisiaj bylam swiecie przekonana, ze te swistki
    tez do niej probuja przychodzic -- wiec grzecznie odmawialam
    odbioru pilnujac, zeby listonosz sobie zapisal ze pod tym
    adresem ta osoba nie mieszka i nigdy nie mieszkala.

    No i dzisiaj dzinks, dzwoni do mnie kumpela i mowi, ze nasz
    jeden wspolny przelotny znajomy, ktory okazal sie dosc solidnym
    kanciarzem i ogolnie skurwielem, gdziestam na nia jakis donos
    zlozyl i zostala na prokurature zaproszona. I wlasnie przy tej
    okazji wyszlo, ze te papierki to jednak do mnie przychodzily,
    tyle ze facet jak mowilam kumplem byl przelotnym, wiec tak jak
    wiekszosc ludzi sadzil, ze to skrocenie to jest moje imie.

    I zdaje sie, ze na mnie tez costam nalgal.

    I teraz nie wiem: czy ja powinnam nastepny ten papier jednak
    odebrac, przeleciec sie na ta prokurature i wyjasniac co oni
    w zasadzie ode mnie chca, czy zostawic to tak jak jest i sie
    nie wyglupiac z informowaniem ich ze ja to ja a nie kuzynka?

    Co z tym cholerstwem dalej robic? Facet ma talent do pakowania
    ludzi w gowno, a ja nie mam za bardzo czasu latac i tlumaczyc
    ze wielbladem jednak nie jestem...

    Kira

  • 2. Data: 2005-06-24 12:53:16
    Temat: Re: Wezwanie na prokurature
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d9gtpa$bo5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego Kira wyjaśniam co następuje:

> [...]
    > w zasadzie ode mnie chca, czy zostawic to tak jak jest i sie
    > nie wyglupiac z informowaniem ich ze ja to ja a nie kuzynka?

    Wziąć i wyjaśnić sprawę, także dla świętego spokoju. Najgorsza metoda to
    chowanie głowy w piasek, nawet jeśli chowa się głowę kuzynki ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-06-24 13:49:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Olgierd [Fri, 24 Jun 2005 14:53:16 +0200]:

    > Wziąć i wyjaśnić sprawę, także dla świętego spokoju.

    Heh, tak wlasnie podejrzewalam... Mialam tylko nadzieje, ze
    ktos mi powie "a zostaw to w cholere" ;-) Bo mi sie naprawde
    nie chce latac i tlumaczyc z pierdul...

    Kira

  • 4. Data: 2005-06-24 14:01:53
    Od: t...@p...onet.pl

    > Heh, tak wlasnie podejrzewalam... Mialam tylko nadzieje, ze
    > ktos mi powie "a zostaw to w cholere" ;-)

    z zostaw w cholere :P
    jak im zależy to sami przyjdą
    pewnie koleś nagadał że tan biały proszek to pewnie do pieczenia
    a dostał od Ciebie
    prokurator wysłał grzecznie zaproszenie ale gdy chodzi o proszki
    poprosi policję o doprowadzenie
    policja przyjdzie najpierw do ciebie do domku i się zdziwi, jak to ???
    to pani chyba coś kręci?
    potem popytają listonosza o on szczerze: tak, to ta pani osobiście kazała mi
    napisać że jej tu nie ma.
    dalej już bedzie coraz weselej
    a zostaw to w choloere :P

    pozdr
    Traaq

  • 5. Data: 2005-06-27 22:27:53
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Hej. Wlasnie wyszedl mi ciekawy problem...

    Taa, rób tak dalej a doczekasz się wakacji na 3 miesiące w najbliżsym
    Areszcie Śledczym. Za bezczelność, tupet i olewanie wymiaru
    sprawiedliwości sam bym cię zamknął... tak cięzko iść i wyjaśnic
    sprwę....?

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 6. Data: 2005-06-28 05:50:53
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Sonn [Tue, 28 Jun 2005 00:27:53 +0200]:

    > Taa, rób tak dalej a doczekasz się wakacji na 3 miesiące
    > w najbliżsym Areszcie Śledczym.

    O, to w naszym pieknym kraju zamykaja juz za brak zdolnosci
    jasnowidzenia? A ktory to paragraf?

    > Za bezczelność, tupet i olewanie wymiaru sprawiedliwości
    > sam bym cię zamknął...

    Ziefff... A gdzie Ty tu pacanie jeden widzisz "bezczelnosc,
    tupet i olewanie"? Powinnam sie moze migiem nauczyc patrzec
    przez zamkniete koperty, czy moze czytac w myslach ludziom,
    ktorzy je do mnie wysylali?

    Wez Ty czasami rusz ta swoja szara komorka. To nie boli.

    > tak cięzko iść i wyjaśnic sprwę....?

    Juz bylam. Obylo sie bez Twoich kretynizmow.

    Kira

  • 7. Data: 2005-06-28 05:51:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

> [...]

    ktorzy je do mnie wysylali?

    Wez Ty czasami rusz ta swoja szara komorka. To nie boli.

    Juz bylam. Wbrew Twoim obajwom maniakalnym, nikt nawet nie
    wpadl na pomysl zamykania mnie.

    Kira

  • 8. Data: 2005-06-28 06:50:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Taa, rób tak dalej a doczekasz się wakacji na 3 miesiące w najbliżsym
    > Areszcie Śledczym. Za bezczelność, tupet i olewanie wymiaru

    Za bezczelność i tupet? A za krzywe spojrzenie albo za duży nos nie?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 9. Data: 2005-06-28 07:12:00
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: flower [Tue, 28 Jun 2005 08:50:59 +0200]:

    > Za bezczelność i tupet? A za krzywe spojrzenie albo
    > za duży nos nie?

    Jeszcze dopracowuja odpowiednie paragrafy...

    Kira

  • 10. Data: 2005-06-28 07:12:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

> [...]

    ktorzy je do mnie wysylali?

    Wez Ty czasami rusz ta swoja szara komorka. To nie boli.

    Juz bylam. Wbrew Twoim objawom maniakalnym, nikt nawet nie