  • 1. Data: 2006-06-27 12:06:57
    Temat: TP SA i zakup mieszkania z telefonem
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Witam

    Kupiłam mieszkanie z telefonem w tpsa. W umowie nie ma mowy o tym, ze lokal
    został zakupiony wraz z linią tp. Czyli numer należy do poprzedniego
    właściciela, z którym nie mam kontaktu (wyjechał za granicę)
    Ja chcę z telefonu zrezygnować. Dzwoniłam w tej sprawie na informację tp
    lecz nie uzyskałam żadnych informacji (?!) - jakby sami nie wiedzieli co
    zrobić w tej sytuacji...
    Jak się pozbyć linii? Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-06-27 12:12:44
    Temat: Re: TP SA i zakup mieszkania z telefonem
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "mfy" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Jak się pozbyć linii? Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    > telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    Umowa jest na poprzedniego właściciela i to jest jego problem. Rachunki
    wrzucaj z powrotem do skrzynki z adnotacją "adrest nieznany". A z telefonu
    po prostu nie korzystaj, żeby nie zarzucono Ci wyłudzenia impulsów
    telefonicznych, czy czegoś w ten deseń.

  • 3. Data: 2006-06-27 12:20:51
    Od: Andrew <a...@p...pl>

    mfy napisał(a):
> [...]
    > Jak się pozbyć linii? Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    > telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    W regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, napisano, że umowa
    wygasa gdy utraci się tytuł prawny do lokalu. Napisz im pismo nadaj
    poleconym, powinni się odczepic.
    Andrew

  • 4. Data: 2006-06-27 12:38:47
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    mfy wrote:
> [...]
    > Jak się pozbyć linii? Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    > telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    Odsyłaj rachunki do tepsy z adnotacją adreset mieszkanie sprzedał i się
    wyprowadził.
    Do tpsa napisz wniosek o założenie numeru na ciebie, a z tego po porstu
    nie korzystaj.

  • 5. Data: 2006-06-27 20:03:58
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mfy wrote:
    > numer należy do poprzedniego
    > właściciela, z którym nie mam kontaktu (wyjechał za granicę)
    > Ja chcę z telefonu zrezygnować.

    Przecież nie masz telefonu. To telefon poprzedniego właściciela.

    > Dzwoniłam w tej sprawie na informację tp
    > lecz nie uzyskałam żadnych informacji (?!) - jakby sami nie wiedzieli co
    > zrobić w tej sytuacji...

    Bo w ich interesie jest, żebyś opłacał te rachunki. W Twoim nie.

    > Jak się pozbyć linii?

    A po co?

    > Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    > telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    To już problem tego, kto zobowiązał się do płacenia tych rachunków --
    poprzedniego właściciela.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-06-30 07:09:01
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Jak się pozbyć linii? Bo chyba "olewanie" przychodzących rachunków, dopóki
    > telefonu nie odłączą nie jest zgodne z prawem?

    umowa o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych jest na czlowieka, a nie na
    mieszkanie. BTW - polecam zerknac do umowy kupna - sprzedazy nieruchomosci, gdyz
    tam rowniez moga byc, aczkolwiek nie musza, postanowienia co dzieje sie z
    istniejaca linia telefoniczna.

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2006-07-02 10:02:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 30 Jun 2006 09:09:01 +0200, w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >istniejaca linia telefoniczna.
    "W umowie nie ma mowy o tym, ze lokal został zakupiony wraz z linią

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl