  • 1. Data: 2007-10-18 11:38:25
    Temat: TP S.A. - włączono mi usługę SMS, której nie zamawiałem i nie chca wyłaczyć
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    TP S.A. - włączono mi usługę SMS, której nie zamawiałem. Oficjalne
    stanowisko TP S.A. - nie ma możliwości wyłaczenia usługi.

    Tłumaczenie ich jest takie iż jest to usługa wiązana podobnie jak neostrada
    z abonamentem.

    Problem w tym że jak zamawiałem u nich usługę PTSN to w umowie nie ma
    wzmianki o usłudze SMS. Dodatkowo ją właczyli bez mojej wiedzy i zgodny.

    Prawnicy pomóżcie co z tym fantem zrobić ?

    (Obecnie telefon w tej formie jest mi do niczego nie potrzebny bo co 10min
    dostaje SMS głosowy z TP S.A.

    TPS.A. broni się że nie mają na to wpływu bo numer który wysyła wiadomości
    jest z sieci CENTERTELA.)

  • 2. Data: 2007-10-18 12:08:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl> naskrobał/a w

    > Prawnicy pomóżcie co z tym fantem zrobić ?

    Polecam zmianę operatora.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-10-18 12:21:45
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Polecam zmianę operatora.

    Takie rozwiązanie to ostateczność.
    W końcu zapłaciłem dośc spore pieniąze bo ok 1000zł za instalację usługi a
    teraz miałebym rezygnować aby znowu u kogoś zapłacić za instalacje ? Troszkę
    to chore.

  • 4. Data: 2007-10-18 13:05:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Takie rozwiązanie to ostateczność.

    Bzdura.
    Pomóżmy TP, niech UOKiK się ich nie czepia z powodu dominującej pozycji na rynku.

    > W końcu zapłaciłem dośc spore pieniąze bo ok 1000zł za instalację
    > usługi a teraz miałebym rezygnować aby znowu u kogoś zapłacić za
    > instalacje?

    W Netii aktywacja kosztuje 1 zł + vat, w MNI 250 + vat, ale gdy to twój pierwszy
    telefon. Dla ludzi rezygnujących z usług innego telekoma też jest 1 + vat.
    W tym momencie skończyła mi się lista operatorów

    > Troszkę to chore.

    Chore jest siedzenie u tepsy.

  • 5. Data: 2007-10-18 14:36:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    maximus pisze:

> [...]
    > dostaje SMS głosowy z TP S.A.
    >
    > TPS.A. broni się że nie mają na to wpływu bo numer który wysyła wiadomości

    Zadam pytanie zbliżone - gdyby co 10 minut ktoś do Ciebie dzwonił, też
    winiłbys tepsę?

    M.

  • 6. Data: 2007-10-18 15:43:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Zadam pytanie zbliżone - gdyby co 10 minut ktoś do Ciebie dzwonił,
    > też winiłbys tepsę?

    Zgadnij kto ma 100% akcji Centertela.

  • 7. Data: 2007-10-18 16:51:46
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Zadam pytanie zbliżone - gdyby co 10 minut ktoś do Ciebie dzwonił, też
    > winiłbys tepsę?

    NIE.
    Ponieważ kupiłem usługę polegającą na dzownieniu i odbieraniu połączeń PTSN
    a nie SMS'ów więc porównanie jest niedorzeczne !!!

  • 8. Data: 2007-10-18 16:52:48
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    France Telecom.

  • 9. Data: 2007-10-18 17:50:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ponieważ kupiłem usługę polegaj?c? na dzownieniu i odbieraniu poł?czeń PTSN
    > a nie SMS'ów więc porównanie jest niedorzeczne !!!

    Co za ludzie ... za grosz rozumienia techniki.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 10. Data: 2007-10-18 19:40:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    maximus pisze:

    > NIE.
    > Ponieważ kupiłem usługę polegającą na dzownieniu i odbieraniu połączeń PTSN
    > a nie SMS'ów więc porównanie jest niedorzeczne !!!

    Więc posiadasz funkcję, że automat wysyłający SMS-y dzwoni do Ciebie (bo
    przecież nie dostajesz tych wiadomości w formie tekstowej) co kilka
    minut. Żadnej nowej funkcjonalności Twojego aparatu telefonicznego chyba
    Ci tepsa nie zainstalowała?

    A jeżeli Ci to przeszkadza, możesz zmienić numer (Prawo
    telekomunikacyjne daje Ci możliwośc bezpłatnej zmiany numeru w przypadku
    uciążliwości), zgłosić na policje np. nękanie czy złożyć skargę do
    Centertela (jeżeli rzeczywiście numer wysyłający jest w ich sieci).

    Możesz również zadzwonić do wysyłającego i powiedzieć, co o tym sadzisz.

    M.