  • 11. Data: 2007-10-19 10:18:32
    Temat: Re: TP S.A. - włączono mi usługę SMS, której nie zamawiałem i nie chca wyłaczyć
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    maximus pisze:
    > TP S.A. - włączono mi usługę SMS, której nie zamawiałem. Oficjalne
    > stanowisko TP S.A. - nie ma możliwości wyłaczenia usługi.
    >
    > Tłumaczenie ich jest takie iż jest to usługa wiązana podobnie jak neostrada
    > z abonamentem.
    >
    > Problem w tym że jak zamawiałem u nich usługę PTSN to w umowie nie ma
    > wzmianki o usłudze SMS. Dodatkowo ją właczyli bez mojej wiedzy i zgodny.
    >

    > Prawnicy pomóżcie co z tym fantem zrobić ?
    >
    > (Obecnie telefon w tej formie jest mi do niczego nie potrzebny bo co 10min
    > dostaje SMS głosowy z TP S.A.

> [...]
    No ok, dostajesz od Centertela (który jest firmą) jakieś wiadomości.
    Jeśli są o charakterze handlowym to chyba sprawa IMHO dość prosta. Ty
    ich nie zamawiałeś, więc jest to spam. Napisz do nich pismo o
    zaprzestanie takowej praktyki, a jak niet to sądź ich przy okazji o
    odszkodowanie (że np. tyle i tyle czasu tracisz na czytanie durnych
    smsów, a swój czas cenisz).

    W tym momencie prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy w tej materii znają
    się na prawie.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'