  • 1. Data: 2007-10-18 11:37:08
    Temat: jak rozumieć taki zapis?
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    Witam grupowiczów,
    w związku z oddaniem auta do naprawy pokolizyjnej, otrzymałem pojazd
    zastępczy
    podpisałem pokwitowanie, w treści którego znajduje się zapis: (chyba trochę
    nie po polsku, ale przytaczam oryginalny zapis)
    "Przekroczenie czasu zdania wypożyczonego samochodu, bądź rezygnacji z
    naprawy naliczany jest wynajem zgodnie z obowiązującymi stawkami Firmy
    odpowiednio do marki samochodu"

    I teraz mam pytanie, jak rozumieć taki zapis?
    czy opłata za wynajem będzie naliczana od momentu otrzymania samochodu do
    momentu faktycznego oddania auta, czy też od momentu kiedy zostanę
    powiadomiony o konieczności odebrania naprawionego samochodu do dnia
    faktycznego oddania samochodu zastępczego?
    a co w przypadku, gdy zrezygnuję z naprawy? Od którego momentu naliczany
    będzie wynajem? Od momentu odebrania auta, czy od momentu, gdy poinformuję
    zakład, że rezygnuję z naprawy?

    pozdrawiam
    detektyw

  • 2. Data: 2007-10-18 18:47:03
    Temat: Re: jak rozumieć taki zapis?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "detektyw" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie wynajem? Od momentu odebrania auta, czy od momentu, gdy
    > poinformuję zakład, że rezygnuję z naprawy?

    Jeśli za wynajem samochodu nei pąłcisz w ogóle, to za cały zcas. Jeśli
    pąłcisz, to podwyższona stawka obowiązuje za okres od wypowiedzienia do
    zdania samochodu. Podobnie, jeśi przekroczysz temin zwrotu, to normalna
    stawka liczy się od upływu terminu.

  • 3. Data: 2007-10-18 19:15:43
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

> [...]
    > pąłcisz, to podwyższona stawka obowiązuje za okres od wypowiedzienia do
    > zdania samochodu. Podobnie, jeśi przekroczysz temin zwrotu, to normalna

    co oznacza podwyższona stawka? jak to rozumieć?

  • 4. Data: 2007-10-18 21:33:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > co oznacza podwyższona stawka? jak to rozumieć?

    Zakładam, ze dokąd pojazd u nich naprawiasz, dotąd albo za samochód
    pożyczony nie płacisz, albo płacisz mniej. Ta podwyższona stawka, to jest
    stawka dla normalnego klienta z ulicy, który wypożycza samochód. To resztą
    powinno być w ich cenniku.