  • 31. Data: 2009-04-08 11:15:40
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Żeby żyć?

    > Ale co to za zycie? :P

    Pijak zyje co prawda 2 xkrocej, ale za to widzi 2x wiecej.

    pozdrawiam
    pluton

  • 32. Data: 2009-04-08 11:58:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale to nie jest kara sensu stricto ;-)

    ale kogo obchodzi jak to sie formalnie nazywa
    wazne sa konsekwencje, czy jest to kara sensu sticto czy nie, to dla tracacego
    uprawnienia nie ma najmniejszego znaczenia

  • 33. Data: 2009-04-08 11:58:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pijak zyje co prawda 2 xkrocej, ale za to widzi 2x wiecej.

    i bardziej kolorowo ;)

  • 34. Data: 2009-04-08 12:02:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > twierdzisz ze za jazde na gazie rowerem nie mozna stracic prawka?
    > czy masz cos innego na mysli?

    ma na mysli, zapewne, rozna maksymalna kare wiezienia za to *przestepstwo*.

  • 35. Data: 2009-04-08 12:02:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mark t...@a...w.pl ...

    > Klamstwo rozpowszechniane przez fanboyow cyklistow.
    > Pieszy NIE jest takim samym zagrozeniem jak rowerzysta, gdzyz z
    > zalozenia NIE jest uczestnikiem ruchu - porusza sie po chodniku, a nie
    > po drodze na ktorej panuje ruch samochodowy.
    > A sytuacje *szczegolne*, jak np nagle wtargniecie na ulice i
    > spowodowanie wypadku, sa tez szczegolnie rozpatrywane przez sady,
    > natomiast nie sa regula bo pieszy to nie uczestnik ruchu. A rowerzysta
    > tak, przeciez ciagle sie kloca milosnicy bicykli ze maja takie same
    > prawa na ulicy, tak? To jak maja takie same prawa to i kary tez.

    to dlaczego prawo nie rozroznia rowerzysty bedacego uczestnikiem ruchu od
    rowerzysty poruszajacego sie po chodniku?

  • 36. Data: 2009-04-08 12:02:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 13:58:05 +0200, szerszen napisał(a):

    > ale kogo obchodzi jak to sie formalnie nazywa wazne sa konsekwencje, czy
    > jest to kara sensu sticto czy nie, to dla tracacego uprawnienia nie ma
    > najmniejszego znaczenia

    Oj, a sprawdziłeś czy pytanie prawne dotyczyło w ogóle utraty prawa
    jazdy? Czy tak sobie zrzędzisz "w ciemno"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 37. Data: 2009-04-08 12:17:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:5paua6-u4i.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale to już jego prywatny problem.

    Nie, bo sam się później nie leczy, rodzina chce zasiłek pogrzebowy, kierowca
    który przejechał debila ma nieprzyjemności itd.

  • 38. Data: 2009-04-08 12:18:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > to dlaczego prawo nie rozroznia rowerzysty bedacego uczestnikiem ruchu od
    > rowerzysty poruszajacego sie po chodniku?

    Rozróżnia.
    Ten na chodniku podpada pod mandat. ;-)

  • 39. Data: 2009-04-08 12:27:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:02:21 +0000, Budzik napisał(a):

    > to dlaczego prawo nie rozroznia rowerzysty bedacego uczestnikiem ruchu
    > od rowerzysty poruszajacego sie po chodniku?

    Ależ rozróżnia. Prowadzący rower po chodniku jest traktowany jako pieszy.

  • 40. Data: 2009-04-08 13:02:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:27:47 +0000, jureq napisał(a):

    > Ależ rozróżnia. Prowadzący rower po chodniku jest traktowany jako
    > pieszy.

    Prowadzący to nie poruszający się ;-)
    Tak, co do zasady poruszający się dostaje mandat ;)