  • 1. Data: 2005-01-10 19:43:44
    Temat: Szukam DOBREGO radcy - spółki z o.o.
    Od: "..::Michał::.." <u...@o...pl>

    Witam!
    Przepraszam ze zaśmiecam grupę ale chyba tutaj znajdę najlepszych fachowców
    w tej dziedzinie.
    Mam problem związany ze spółkami z o.o. (sprawy likwidacji, przejmowania
    udziałów, itp.) Szukam najoptymalniejszego rozwiazania.

    Wątpie ze ktoś doradzi mi "za friko" wiec oczywiście rzetelna porada będzie
    zapłacona.
    --
    ..::Michał::..

  • 2. Data: 2005-01-10 19:58:05
    Temat: Re: Szukam DOBREGO radcy - spółki z o.o.
    Od: "kruszynka" <a...@B...pl>

    W jakiej miejscowości poszukujesz kancelarii?

  • 3. Data: 2005-01-10 19:59:58
    Od: "..::Michał::.." <u...@o...pl>

    Mon, 10 Jan 2005 20:58:05 +0100, na pl.soc.prawo, kruszynka napisał(a):

    > W jakiej miejscowości poszukujesz kancelarii?
    moze być wirtualna lub śląsk.

    --
    .Michał

  • 4. Data: 2005-01-11 12:16:53
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "..::Michał::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moze być wirtualna lub śląsk.

    wirtualna?? a gdzie to jest?

    pozdrawiam
    wirtualna ;))

  • 5. Data: 2005-01-11 12:21:12
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

> [...]
    > Mam problem związany ze spółkami z o.o. (sprawy likwidacji, przejmowania
    > udziałów, itp.) Szukam najoptymalniejszego rozwiazania.

    moge zaoferować autorytet KPG SGH
    http://www2.sgh.waw.pl/sgh/katedry/kaprag/kaprag/

    jeśli jesteś zainteresowany, to opisz bliżej sprawę, cobyśmy mogli to jakoś
    wycenić i znaleźć odpowiedniego doradce.
    mailto:w...@w...pl

    p.
    W,