  • Data: 2006-11-16 10:53:55
    Temat: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale też i obowiązku uczestnictwa w nim przez pracowników w tym okresie i
    > czasie.

    Q2 doucz się :))

    > Czy jeżeli pracodawca "skieruje" pracownika na np. kurs operatora
    > koparki -
    > to zakładasz że koszty ponosić ma pracownik??
    > I że na kurs ma uczęszczać w "swoim czasie wolnym"?

    Mylisz pojęcia .... skierowania na szkolenie zawodowe i uczestniczenie w
    szkoleniu bhp

    > Ale to jest bardzo ważny aspekt dla prowadzenia przedsiębiorstwa -
    > organizacja pracy.

    Ty chyba student ..... i ideami żyjesz

    > Jeżeli pracodawca postępuje w sposób niezgodny z KP, narusza przepisy,
    > zdrowy rozsądek - oczywiście że może odmówić pracy w "rzekomych
    > nadgodzinach". Pracodawca nie jest wyrocznią i nie jest nieomylny - a
    > wręcz
    > częstokroć w swoim zacietrzewieniu chciałby "eksploatować" pracownika na
    > okrągło. Acz nie chciałbym uogólniać - ale w małych, prywatnych firmach
    > właśnie tak się dzieje.

    NIe narusza a wykorzystuje

    > Art. 151.
    > § 3. Liczba godzin nadliczbowych przepracowanych w związku z
    > okolicznościami określonymi w § 1 pkt 2 nie może przekroczyć dla
    > poszczególnego pracownika 150 godzin w roku kalendarzowym.

    Q2 noooooooooooooooo
    a na przykład:

    > Ale pracodawca *musi* respektować zapisy KP, a te są dosyć jednoznaczne.

    a gówno prawda ..... nie byłoby naszych dywagacji ... jakby były jasne :)))
    Qń by się uśmiał ... jasne :))))))

    > Wiesz, dostęp do wiedzy, przepisów jest w obecnych czasach bardzo
    > ogromny -
    > ludzie są coraz bardziej "oczytani" - nie muszą już sobie pozwalać by ktoś
    > wykorzystywał ich niewiedzę w tej materii.

    Wiesz ... ludzie są coraz bardziej oczytani .. a Ty nieeeeee :)))
    http://www.praca.egospodarka.pl/13590,Jaka-jest-dozw
    olona-ilosc-godzin-nadliczbowych-dla-kierowcy,1,47,1
    .html
    nie jest to co prawda źródło prawa ... ale poczytać i pouczyc się można
    se popacz

    > Przypominasz jednego gościa z pl.praca.dyskusje - któy często zmienia
    > nicka
    > -ale adres stosuje ten sam :)

    Q2 człeku !!!!!!!
    Nie wstydze się swojego nicka .. na opinię o nim pracowałem wiele lat .... i
    nie robie (nie mam czasu robić takich numerów) ... robię natomiast numery z
    granicy prawa pracy i bhp .. i innych dziedzin ....
    ale tesz siem uczem :)))))

    pozdrawiam
    fart