  • Data: 2006-11-16 15:15:41
    Temat: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nie przeczytałeś umowy z inwestorem, albo brałeś wszystko co ci
    > skapnęło
    > i nie zauważyłeś że w umowie są terminy realizacji. Jako "wytrawny"
    > przedsiębiorca, zapewne skalkulowałeś termin jaki potrzebny jest do
    > wykonania zadania - i nagle .... jeb - terminy cię gonią ....
    > Jesteś normalnym burakiem - jełopie.

    Hmmmmmmmmmm :))))
    Herbiiiiii na tej grupie .... takie słowa .... tylko mnie są one przynależne
    ...... poniosło Cie dzieciaczku :))))
    Nic nie szkodzi :))
    Szkoda że poza siłą argumentów nie mogę użyć argumentu siły :))))

    > wypaść to ci mogą zęby albo kupsko jak w tą twoją dupę którą tak się tutaj
    > posługujesz, nakopią ci *pracownicy*.

    Jesteś chyba jednak źfionskofcem :)))))
    sysko na to wyskazuje :))))

    > CO do szkoleń to obudziełęś się z ręką w nocniku?
    > Ola boga - za tydzień szkolenia - chopy musimy zapierdalać po 20 godzin bo
    > jeszcze terminy nas gonią.

    Tylko u Ciebie lany są sztywne kumunistyczne i nic nie wypada ... nawet
    ludzie umierają u Ciebie wg grafiku :))))

    > Heheheh - KAŻDY szanujący się przedsiębiorca ma to opanowane i zdaje sobie
    > sprawę że "terminy", "szkolenia" się zbliżają - tylko safanduły twego
    > pokroju biadolą i gówno wiedzą a jeszcze mniej mają pojęcia o "robocie" i
    > "prawie".

    Jasne :))) u Ciebie wszystko gra ..... na papierze ... a szkolenia to pewnie
    robisz sam .... bo masz takie uprawnienia :)))

    > Pucuj się fart - na swój nick zaiste NIE musiałeś dłłłłłłłłuuuuuuggggoooo
    > pracować :)))))))))))))))))))))))))))

    Nie przecze :))
    ale wole taki nick od pieprzonego Twojego idiotycznego zachowania ......
    :)))
    Nie zauważyłeś nawet ... jak zniżyłeśsię do mojego poziomu i nie zauważyłeś
    nawet, że poszedłeś dalej (w dół)
    toniesz chopie ..... toniesz

    :))))))

    pozdrawiam
    fart
    ps. a tak na dobrą sprawę poza pyskówką to nic konkretnego nie napisałeś
    :)))))))