  • Data: 2006-11-18 08:08:35
    Temat: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Gotfryd Smolik news* stuknęła w
    klawisze i oto co powstało:

    > A przekroczenie wymiaru dodatku poza minimum jest "kodeksowe"? Jak
    > widzę w KP określony jest jego dolny limit - żeby było
    > śmieszniej...
    > procentowo :) (do stawki minimalnej, art.151[7])

    Wiem, że to zabawne ale cóż - dura lex sed lex. Pracodawca może
    ustalić inną stawkę w regulaminie wynagradzania. No i są przepisy
    branżowe (np. w okolicach art. 35 ustawy o ZOZ, zdaje się, że w Karcie
    Nauczyciela itd.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||