  • Data: 2006-11-16 13:09:23
    Temat: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 lis o godzinie 08:00, na pl.soc.prawo, fart napisał(a):

    > I nie powiesz mi, że jeśli mnie termin oddania do realizacji obiektu goni

    Bo nie przeczytałeś umowy z inwestorem, albo brałeś wszystko co ci skapnęło
    i nie zauważyłeś że w umowie są terminy realizacji. Jako "wytrawny"
    przedsiębiorca, zapewne skalkulowałeś termin jaki potrzebny jest do
    wykonania zadania - i nagle .... jeb - terminy cię gonią ....
    Jesteś normalnym burakiem - jełopie.

    > .... to nie mogę zastosować nadgodzin ..... :)))
    > a jak w międzyczasie wypadnie termin szkoleń to ..... :))))

    wypaść to ci mogą zęby albo kupsko jak w tą twoją dupę którą tak się tutaj
    posługujesz, nakopią ci *pracownicy*.

    CO do szkoleń to obudziełęś się z ręką w nocniku?
    Ola boga - za tydzień szkolenia - chopy musimy zapierdalać po 20 godzin bo
    jeszcze terminy nas gonią.

    Heheheh - KAŻDY szanujący się przedsiębiorca ma to opanowane i zdaje sobie
    sprawę że "terminy", "szkolenia" się zbliżają - tylko safanduły twego
    pokroju biadolą i gówno wiedzą a jeszcze mniej mają pojęcia o "robocie" i
    "prawie".

    Pucuj się fart - na swój nick zaiste NIE musiałeś dłłłłłłłłuuuuuuggggoooo