    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szczepionka Johnson
    Date: Thu, 15 Apr 2021 07:32:54 +0200

    On 2021-04-14 21:59, Budzik wrote:
    > Zastanowmy sie.
    > Zakrzepica to dosc powszechny problem.
    > Duzo bardziej ryzykujemy nie ruszajac dupy z fotela niz przyjmujac
    > szczepionke.

    Ale tak jak w przypadku covida to jest *dodatkowe* ryzyko niezależne od
    jakichkolwiek innych działań lub ich braku, więc nie można się uspokajać
    w ten sposób.

    > Ale zakładajac ze rzeczywiście mamy 6 przypadków na 7mln szczepien.
    > To gdyby zaszczepić cała Polskę to umarłoby 30 osób.
    > Tymczasem w zwiazku z pandemia umarło juz dodatkowo ile osób?
    > Ze 120 tysiecy?

    No problem w tym że nie wiadomo ile się utrzymuje odporność po tej
    szczepionce, podobno już po 3 miesiącach następuje gwałtowny spadek
    przeciwciał więc JEŻELI tak jest to liczby zaczynają wychodzić nieco inne.

    Ja sam planuję się szczepić, ale tak raczej za rok, jak już obecne testy
    na dużych grupach pokażą czym lepiej.