    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szczepionka Johnson
    Date: Wed, 14 Apr 2021 23:06:11 +0200

    W dniu 2021-04-14 o 17:10, Astralny Rębajło pisze:
> [...]
    zepionka-na-covid-19,szczepionka-j-j-i-zakrzepy--fda
    -i-cdc-chca-przerwac-podawanie-preparatu,artykul,506
    87083.html

    preparaty-johnson-and-johnson-w-polsce-5067910

    n-przeciw-covid/news-johnson-and-johnson-opoznia-wej
    scie-na-unijny-rynek-szczepio,nId,5166983

    > Trza było więcej czytać, to byś wiedział ile to jest 6 przypadków na 7mln:)
    > To tyle co nic. Bardziej obstawiam na wzajemne podsrywanie jednych przez drugich,
    > ew. podsrywa ktoś z zewnątrz.
    >
    > Czemu dzieci odporne? Przeca dzieci nie szczepią. Musi jaki inteligentny te virus.

    Niestety trochę dzieci już umarło. Maja byc szczepionki dla dzieci, ale
    w/g mnie to wielkie ryzyko tak samo jak z dorosłymi.

    --
    animka